Gå til innhold

Hvor er magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå gravid med tredjemann, kun knappe året etter at minste kom. Men så stusser jeg litt da, er i uke 17 nå, og ingen mage ennå? Med de andre syntes det tydelig på denne tiden og hadde da forventet at det ihvertfall ville synes nå? Kan det være noe galt?

Anonymous poster hash: f11ad...148

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har nummer tre i magen, og er mye mindre enn hva jeg var med de to andre... Har også vært litt redd for at noe er galt, men ultralyd sier at alt er bra - jeg kjenner liv hver dag, og alle mål er fine. Magen er bare annerledes 😃 Du skal vel snart på oul, så blir du nok litt betrygget da ❤️ Lykke til 😃

Skrevet

Jeg er gravid med tredje og har veldig liten mage - uke 23. Hadde forventet større mage nå..

Har du vært på ul?

Anonymous poster hash: 7a763...31c

Skrevet

Ops, er visst uke 24 😅

Skrevet

Jeg er gravid med tredje og har veldig liten mage - uke 23. Hadde forventet større mage nå..

Har du vært på ul?

Var på tidlig-UL i uke 12, alt sto bra til da. Ordinær-UL om to uker. Ble bare så usikker på alt her nå, ikke kjenner jeg noe liv heller, men har foranliggende morkake da...

Skrevet

Jeg har nummer tre i magen, og er mye mindre enn hva jeg var med de to andre... Har også vært litt redd for at noe er galt, men ultralyd sier at alt er bra - jeg kjenner liv hver dag, og alle mål er fine. Magen er bare annerledes 😃 Du skal vel snart på oul, så blir du nok litt betrygget da ❤️ Lykke til 😃

Men da er det kanskje bare en myte det at magen kommer raskere da ;) Vi får satse på det :) Takk! :)

Skrevet

Hos meg lot også magen vente på seg med nr 3. Kunne fint skjule det til jeg var halvveis.

4 år mellom 2. og 3. graviditet.

(18 mnd mellom 1 og 2. graviditet, vanskelig å skjule det fra uke 12 med nr 2.)

Anonymous poster hash: f81b8...416
Skrevet

Er nå gravid med tredjemann, kun knappe året etter at minste kom. Men så stusser jeg litt da, er i uke 17 nå, og ingen mage ennå? Med de andre syntes det tydelig på denne tiden og hadde da forventet at det ihvertfall ville synes nå? Kan det være noe galt?

Med tredje så jeg høygravid ut med tvillinger i uke 16 😨 var bare 1. Jeg er ikke tykk til vanlig.

Jeg vil tro det er helt normalt hi 😃

Anonymous poster hash: 5e2f3...729

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...