Gå til innhold

Hva gjør deg lykkelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn bortsett fra det åpenbare som barna, eller mannen din :)

Noe du gjør i hverdagen eller noe du skulle ønske du hadde tid til?

Hva skal til for at du føler livet er verdt å leve?

Anonymous poster hash: 8660f...368
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bortsett fra å være sammen med familien min er det blant annet strikking og lesing. Og ikke minst ha tid til det.

Skrevet

Jeg er veldig bevisst på hvor heldig jeg er som bor i Norge, og som har friske barn og god helse selv. Tror den bevisstheten danner grunnlinjen min (sammen med barna og de andre fine menneskene rundt meg, selvfølgelig). Tenker hver kveld når jeg legger meg, uansett hvor svart dagen har vært, på alt jeg tross alt har å være takknemlig for. Den boblende lykkefølelsen får jeg når jeg herjer med barna, når jeg sparker i høstløv eller hopper i søledammer😊

Anonymous poster hash: eb7a8...a59

Skrevet

Jeg er veldig bevisst på hvor heldig jeg er som bor i Norge, og som har friske barn og god helse selv. Tror den bevisstheten danner grunnlinjen min (sammen med barna og de andre fine menneskene rundt meg, selvfølgelig). Tenker hver kveld når jeg legger meg, uansett hvor svart dagen har vært, på alt jeg tross alt har å være takknemlig for. Den boblende lykkefølelsen får jeg når jeg herjer med barna, når jeg sparker i høstløv eller hopper i søledammer😊

Grunnlinjen=grunnlykken

Gjest Antarctica
Skrevet

Musikk

Dans

Årstidene som skifter

Det å kunne bevege meg

Matglede og hyggelige måltider

Møter med mennesker

Skrevet

Gode stemninger gjør meg lykkelig. Jeg kan kan se et fint bilde av f.eks et fint julehjem, et fint høstbilde, en sommerdag ved sjøen osv. Da kjenner jeg et blaff av lykke. For min del kommer også lykkefølelsen etter at jeg har kjent på følelsen av takknemlighet. Det tror jeg er viktig!

Anonymous poster hash: 7c02d...b31

Skrevet

Ligge i badekaret

Være på hytta

God mat

Reising

Engasjere meg i politikk

Familie, venner og andre fine folk :)

Anonymous poster hash: 26c5a...733
Skrevet

Være sosial med venninner, dra på kafé, på kino å se en film jeg har skikkelig lyst til, ferieturer, lese gode bøker, fint vær ute og en lang gåtur med hundene mine. Det beste jeg vet er å se at hundene mine er overlykkelige når de får lang tur, og at de koser med meg og viser kjærlighet. Da vet jeg de har det godt, og det gjør meg lykkelig innerst inne. Jeg jobber som lærer, og det varmer også innerst i hjerterota dersom de som sliter med ting får til noe vanskelig og lyser opp. Og det gjør også godt når barn som har det dårlig hjemme viser at de trives på skolen og lærer, ler og ikke minst stoler på meg som voksen! Må innrømme at hjertet mitt banker litt ekstra for de barna. Kan gå hele sommerferien å tenke på dem til vi ses igjen. At de da ser ut til å ha det greit gjør underverker med humøret mitt. Akkurat nå er jeg kvalmt lykkelig fordi jeg venter mitt første barn når som helst, og mannen gjør meg selvsagt lykkelig han også. Men det var jo en av de åpenbare tingene.. Er i grunn kvalmt lykkelig. Må være mange som irriterer seg over meg nå 😂😂😂

Anonymous poster hash: 45a08...af0

Skrevet

Ikke lek psykologen min, a ;)

Anonymous poster hash: 4c3c9...f4d

Skrevet

Ikke spesielt mye, egentlig. 

Føler meg litt flau og utakknemlig, så det er ikke noe jeg sier høyt. Jeg har jo en mann og et forholdsvis trygt sted å bo og en jobb og omtrent nok penger til å betale det jeg trenger å betale. Men det er mye som mangler i livet mitt og som jeg ikke er tilfreds med, og jeg antar det gjennomsyrer hele grunnholdningen min.

Anonymous poster hash: 9e520...407
Skrevet

Være sosial med venner! Får ikke mye tid til det ettersom jeg er alenemamma

Reise mye.  Føler meg lykkelig når jeg kommer meg litt vekk her fra.

Skrevet

Penger

Anonymous poster hash: 3be22...785

Skrevet

Sol! Og fred til å bare eksistere i sola!

Løping! Og tid til å løpe så langt jeg vil

Venner! Jeg har mange nydelige mennesker i livet mitt!

Kaffe! Kan ikke leve uten!

Over alt står selvfølgelig ungene mine!!

Skrevet

Å trene (løpe) - når jeg kjenner at dagsformen er god

Å lese bøker

Å ha tid til det jeg vil gjøre, ikke bare det jeg MÅ gjøre

Ferie

Anonymous poster hash: 75116...339
Skrevet

1) God helse

2) Lite problemer i livet

3) Penger fordi det gir trygghet som igjen gir meg lite bekymringer

Anonymous poster hash: b1299...7cc

Skrevet

Selvsagt samboeren min og barna 😃

Utenom det;

Jeg har en fantastisk jobb å komme til hver dag. Jeg jobber i bhg og blir møtt av 25 barn hver dag som løper imot meg for å gi kos❤

Jeg har en hobby som gir meg rom for mye kreativitet :-)

Anonymous poster hash: 23ddf...18a

Skrevet

Når jeg får favoritt isen min😂

Når barna leker fint sammen og sover lengere enn 07😳😛

Når magen fungerer optimalt🙈

Musikk😊

En kjekk og velstelt mann😊

God mat😊

Sol og varme😊

Bål😊

Venner og god stemning😊

Når jeg lykkes på kjøkkenet😊

Det er mye som gjør meg lykkelig, det skal ikke så mye til😊

Anonymous poster hash: fdd77...922

Skrevet

Utenom mann og barn. Gå turer alene i fin natur, når solen titter frem etter lang tid med skyer og surt vær. Følelsen av å ha gjort noe betydningsfullt. Følelsen av trygghet og harmoni. Se andre stråle av glede. En god bok. Lære noe nytt faglig som jeg kan bruke og mestre. Når hele familien er samlet på ett sted. En lang varm dusj etter en god treningsøkt. Se noen kjære lykkes med noe de har strevet med. Og masse mer.

Anonymous poster hash: 1a391...03c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...