Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #1 Skrevet 26. oktober 2015 Jeg har aldri vært i noe seriøst forhold før, så jeg aner virkelig ikke hva man skal "se" etter. Hvordan kan jeg vite om han er interessert i meg? Anonymous poster hash: ae285...156
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #2 Skrevet 26. oktober 2015 Ingen som kan hjelpe meg? Anonymous poster hash: ae285...156
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #3 Skrevet 26. oktober 2015 Først av alt så merker man fort det da? evt sier han fine ting, skriver han fine ting? Komplimenter, vil ha treffe deg igjen, lengter etter å se deg? Viser han interesse for deg som person.. Hva du driver med, jobb, familie, barndom etc.. Flørter han? Du kan jo spørre og men spørs jo litt hva slags forhold dere har.. Anonymous poster hash: f2522...eaf
Luksusdyret Skrevet 26. oktober 2015 #4 Skrevet 26. oktober 2015 Først av alt så merker man fort det da? evt sier han fine ting, skriver han fine ting? Komplimenter, vil ha treffe deg igjen, lengter etter å se deg? Viser han interesse for deg som person.. Hva du driver med, jobb, familie, barndom etc.. Flørter han? Du kan jo spørre og men spørs jo litt hva slags forhold dere har.. Anonymous poster hash: f2522...eaf Alt dette kan også skje med en mann som kun vil ha sex. Det sikreste er å spørre mannen hvilke planer han har for dere som par. Om han er interessert i forhold, om han ønsker å avvente og se, eller om han ikke er ute etter et seriøst forhold for øyeblikket. Hvordan skal dere kommunisere i eventuelt forhold hvis dere ikke klarer å snakke sammen om seriøse ting nå?
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #5 Skrevet 26. oktober 2015 Jeg tror han er interessert, men vet ikke. Vi har vært sammen på kino, han har overnattet her, kjørt meg hvis jeg har hatt behov for hjelp, kommet innom meg flere ganger etter jobb, introdusert meg for ett par familiemedlemmer, han ringer meg og sender melding osv. Og ja, han er interessert i hvordan jeg har det, hvordan jeg har hatt det på jobb og lytter når det trengs. Vi har bare hatt sex en gang, og det tok flere uker. Hehe, når jeg skriver dette innser jeg at det kanskje er litt mer seriøst enn jeg har tenkt? Eller kan mye av dette skyldes at dem kun er ute etter sex på sikt? Og hvordan skjønner man om en mann kun er ute etter sex eller noe mer? Anonymous poster hash: ae285...156
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #6 Skrevet 27. oktober 2015 Høres ikke ut som han bare er ute etter sex. De gir sjelden tjenester og introduserer deg for familie. Dessuten så er de mer gira på sex fra dag en... Lykke til Anonymous poster hash: f2522...eaf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå