Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #1 Skrevet 26. oktober 2015 Hvor mye og hvor fort gikk dere ned? Hva spiste dere på vanlige dager og fastedagene? Ble det en livsstil eller kun diett? Hva gjorde dere etter dere hadde gått ned det dere skulle? 😊 Anonymous poster hash: cf40e...8e2
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #2 Skrevet 26. oktober 2015 Opp Anonymous poster hash: cf40e...8e2
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #3 Skrevet 26. oktober 2015 Jeg og samboeren kjørte igang dette i sommer. Jeg skulle egentlig ikke slanke meg, bare han, men jeg gjorde det sammen med ham som støtte. På 3 uker hadde jeg gått ned 5 - 6 kilo. Jeg måtte slutte da jeg i utgangspunktet er normalvektig. Tenker at poenget må være å ha et slikt kosthold de andre dagene at om du hadde spist slik hele uka, ikke hadde gått opp i vekt. Anonymous poster hash: d947e...ab7
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #4 Skrevet 26. oktober 2015 Jeg gikk ned ti kg, så stoppet det opp, selv om jeg har mer å ta av. Anonymous poster hash: 0e37a...5b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå