Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #26 Skrevet 26. oktober 2015 Tenker du det samme om menn i typiske kvinneyrker også? At en barnehagelærer eller jordmor er mindre mandig? Nå er ikke jeg hi, men menn som barnehageonkel og jordmor må jo være noe av det minst mandige menn kan være. Huff, glad det ikke jobber menn i barnehagen her, hadde nok hatt store problemer med å ta de seriøst. Anonymous poster hash: feb9f...03c
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #27 Skrevet 26. oktober 2015 Tenker du det samme om menn i typiske kvinneyrker også? At en barnehagelærer eller jordmor er mindre mandig?Nå er ikke jeg hi, men menn som barnehageonkel og jordmor må jo være noe av det minst mandige menn kan være. Huff, glad det ikke jobber menn i barnehagen her, hadde nok hatt store problemer med å ta de seriøst. Anonymous poster hash: feb9f...03c Fordi et menneske med penis er mindre egnet til å være pedagogisk? Og et menneske med en vagina er mindre egnet til å slukke en brann? Hvorfor er anatomien i sammenheng med egenskaper? Eller mangel på det? Det gir jo overhodet ingen mening Anonymous poster hash: 8b4d3...9c0
soleia Skrevet 26. oktober 2015 #28 Skrevet 26. oktober 2015 (endret) Tenker du det samme om menn i typiske kvinneyrker også? At en barnehagelærer eller jordmor er mindre mandig? Nå er ikke jeg hi, men menn som barnehageonkel og jordmor må jo være noe av det minst mandige menn kan være. Huff, glad det ikke jobber menn i barnehagen her, hadde nok hatt store problemer med å ta de seriøst. Anonymous poster hash: feb9f...03c Huff, eg har store problem med å ta deg seriøst.... - for det er du vel ikkje??? (og kvifor skulle det vere mindre manadig å ta i mot barn om det står "jordmor" på skiltet enn om det stod "gynekolog"? Sånn bortsett frå den dumme tittelen) Endret 26. oktober 2015 av soleia
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #29 Skrevet 26. oktober 2015 Har ikke mulighet til å lese gjennom tråden. Slett den. HI Anonymous poster hash: 4d330...2e4 Er å gi ordre ikke en veldig 'mannlig' ting å gjøre? Anonymous poster hash: c13e7...527
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #30 Skrevet 26. oktober 2015 Tenker du det samme om menn i typiske kvinneyrker også? At en barnehagelærer eller jordmor er mindre mandig? Nå er ikke jeg hi, men menn som barnehageonkel og jordmor må jo være noe av det minst mandige menn kan være. Huff, glad det ikke jobber menn i barnehagen her, hadde nok hatt store problemer med å ta de seriøst. Anonymous poster hash: feb9f...03c Det må være noe av det største sludderet jeg har hørt på lenge. Anonymous poster hash: 1798b...4b7
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #31 Skrevet 26. oktober 2015 Tenker du det samme om menn i typiske kvinneyrker også? At en barnehagelærer eller jordmor er mindre mandig?Nå er ikke jeg hi, men menn som barnehageonkel og jordmor må jo være noe av det minst mandige menn kan være. Huff, glad det ikke jobber menn i barnehagen her, hadde nok hatt store problemer med å ta de seriøst. Anonymous poster hash: feb9f...03c Førskolelærer i min sønns barnehage er høy og mørk og flott og uten tvil en mann. Han viser omsorg, og man merker at han liker barna og er interessert i dem. Han finnes ikke feminin. Anonymous poster hash: c418c...64f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå