Syngensang Skrevet 26. oktober 2015 #1 Skrevet 26. oktober 2015 Sosialiserar meg mest med mamma for tida. Ho har tid når eg har tid og er ellers ei kjempedame. Fleire som har det sånn? (Har andre venninner altså, men alle har små barn (det har eg og) og akkurat i denne livsfasen er det vanskelig å få til å treffe kvarandre. Då er eg så glad for at eg har mammaen min😊
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #2 Skrevet 26. oktober 2015 Du er heldig, og det er hun også💜 Skulle ønske jeg hadde et slikt forhold til min mor, men hun har aldri vært tilstede mentalt. Ta godt vare på det gode forholdet deres💚 Anonymous poster hash: 58f62...2d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå