Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #1 Skrevet 26. oktober 2015 Han er seks år og førsteklassing, og nekter å bruke hel dress for det er schjempebarnslig! Vil nødig bare kaste tre knallfine heldresser som ennå passer. Hva bruker deres førsteklassinger? Anonymous poster hash: 195e8...972
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #2 Skrevet 26. oktober 2015 I førsteklasse ble alle oppfordret til at barna skulle ha dress på skolen for å gjøre på og avkledning lettere. Vår andreklassing bruker dress og synes det er helt ok. Dessuten: Det er faktisk "in" med dress igjen. På skolen ser jeg tiåringer bruke det. OG det finnes jo nå også faktisk for voksne (jippi!) Anonymous poster hash: 8197a...05e
Miss Chocolate Skrevet 26. oktober 2015 #3 Skrevet 26. oktober 2015 Vi begynte med todelt i første klasse. Da bruker han bare jakken når det passer og buksen også i friminuttene. Har ikke fått noen oppfording fra skolen, annet enn at de bør kunne kle på/av seg selv.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #4 Skrevet 26. oktober 2015 Barna her går i naturbarnehage. De anbefaler todelt fra de starter på "stor" avdeling, altså ca 3 år. Da blir det lettere å regulere temperaturen når de er ute. Skjønner det er mye delte meninger om dette. Våre har både dress og todelt, så kan de velge. Fra skole har de brukt kun todelt. Anonymous poster hash: 422ba...e5c
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #5 Skrevet 26. oktober 2015 Min fikk todelt siste året i barnehagen. Var lite villig til heldress året før det, men tok det på fordi de andre hadde det. Har både hel og todelt vinterdress da, Anonymous poster hash: 01414...a86
meg-og-mine Skrevet 26. oktober 2015 #6 Skrevet 26. oktober 2015 Min er 8år å SKAL ha dette i år også. Hvorfor ? Fordi han er så utrolig stor på dette med å legge igjen klær på skolen som vi bruker mye tid og energi på å få hjem igjen. Har han heldress så vet jeg han kommer hjem igjen i den, 2-delt så ligger ofte buksedelen igjen på skolen. Luer,votter osv er litt billigere å ha flere sett av :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå