Gå til innhold

Veldig redd nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har den siste tiden klød en del i venstre brystvort. Googlet nå og ser at det kan være tegn på brystkreft. Ble veldig redd, føler dagen har blitt ødelagt.

I tillegg så kommer det fortsatt væske fra begge brystvortene, selv om jeg sluttet å amme for 8 mnd siden.

Flere som har erfart samme uten at det var noe alvorlig?

Anonymous poster hash: 50c9d...3dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner at du er redd, det er som regel aldri lurt i google siden man bare finner verst tenkelig utfall, men som regel er det ikke noe farlig :)

Ta en telefon til legekontoret ditt og prat med dem, eventuelt bestill deg en time for å få sjekket brystene dine. At du lekker kan være uskyldig, mange opplever å ha melk i lang tid etter ammeslutt, kløen kan komme av fuktighet siden du lekker litt.

Anonymous poster hash: dada5...eeb

Skrevet

Jeg hadde det samme. Gikk til legen og fikk time til mammografi. Men så viste det seg at jeg var gravid og da kan man ikke ta mammografi. Jeg lever fremdeles fire år senere og kløen gikk over av seg selv. Ikke klø tilbake og se om kløen forsvinner. Eller ta mammografi og få det ut av verden.

Anonymous poster hash: cf20a...d87

Skrevet

Jeg tenker at det kan være eksem, siden det klør? Evt sopp?

Hvis du spør dr. Google, så kan nesten alle symptomer være tegn på kreft.

Gå til legen, så får du ro på deg. :-)

Skrevet

Flere som har erfart kløe?

Anonymous poster hash: 50c9d...3dc

Skrevet

Jeg har hatt mye kløe på brystvortene. Det er eksem og har blitt verre når jeg har hatt melk i brystene.

Ang at det enda kommer veske fra brystene så ringte jeg legen ang dette selv for å forhøre meg 10 mnd etter anmeldt. Fikk til svar at det var helt normalt. Det viste seg noen år senere at jeg har for høyt prolaktin nivå i kroppen å da kommer det melk fra brystene.

Men, er du bekymret så ringer du legen!

Anonymous poster hash: 99897...4e0

Skrevet

Jeg har hatt mye kløe på brystvortene. Det er eksem og har blitt verre når jeg har hatt melk i brystene.

Ang at det enda kommer veske fra brystene så ringte jeg legen ang dette selv for å forhøre meg 10 mnd etter anmeldt. Fikk til svar at det var helt normalt. Det viste seg noen år senere at jeg har for høyt prolaktin nivå i kroppen å da kommer det melk fra brystene.

Men, er du bekymret så ringer du legen! Anonymous poster hash: 99897...4e0

Etter ammeslutt skulle det stå :)

Anonymous poster hash: 99897...4e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...