Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #1 Skrevet 26. oktober 2015 Et barn med 39 i feber. Allmenntilstanden er som den er når frisk. Hoster litt. Skole? Anonymous poster hash: 024b2...ca8
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #3 Skrevet 26. oktober 2015 Det er da ingen selvfølge. Er helt som det pleier å være. Løper rundt og maser om klær og snakker om skolen. Spiser sommvanøog og drikker som vanlig. Altså er eneste forskjell tempen Anonymous poster hash: 024b2...ca8
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #4 Skrevet 26. oktober 2015 Det er da ingen selvfølge. Er helt som det pleier å være. Løper rundt og maser om klær og snakker om skolen. Spiser sommvanøog og drikker som vanlig. Altså er eneste forskjell tempen Anonymous poster hash: 024b2...ca8 Jeg ville sendt barnet på skolen Anonymous poster hash: 4b8aa...38e
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #5 Skrevet 26. oktober 2015 Hold barnet hjemme!! Anonymous poster hash: 3b118...c54
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #6 Skrevet 26. oktober 2015 Det er da ingen selvfølge. Er helt som det pleier å være. Løper rundt og maser om klær og snakker om skolen. Spiser sommvanøog og drikker som vanlig. Altså er eneste forskjell tempen Anonymous poster hash: 024b2...ca8 Jo, men 39 er ganske høyt... Hadde det vært 38 eller såvidt over hadde jeg skjønt spørsmålet, men ved 39 bør det ikke være tvil. Anonymous poster hash: c6e37...5e3
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #7 Skrevet 26. oktober 2015 Jeg ville holdt hjemme, feberen stiger gjerne utover dagen og ved aktivitet, når barnet da starter på 39 så er det ikke mye å gå på før barnet risikerer å bli raskt dårlig. Anonymous poster hash: 797db...869
MarianeA Skrevet 26. oktober 2015 #8 Skrevet 26. oktober 2015 Selvsagt sender man ikke et febersykt barn på skolen.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #9 Skrevet 26. oktober 2015 ¨Å sende barn med feber på skolen er å be om langvarig sykdom. Hold hjemme og så går det antagelig veldig mye fortere over! Anonymous poster hash: 8f5f0...fe2
Ikkesåallerværst Skrevet 26. oktober 2015 #10 Skrevet 26. oktober 2015 Hvorfor målte du tempen når barnet virker helt friskt? Jeg hadde ikke sendt min 6 åring på skolen med 39, fordi jeg vet at han kan være pjusk, men holde koken. Han ramler sammen til slutt og da skikkelig.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #11 Skrevet 26. oktober 2015 Hvorfor målte du tempen når barnet virker helt friskt? Jeg hadde ikke sendt min 6 åring på skolen med 39, fordi jeg vet at han kan være pjusk, men holde koken. Han ramler sammen til slutt og da skikkelig. Jeg målte feber fordi hun var varm så klart.... Men tempen gikk ned til 37,8 så sendte på skolen. Anonymous poster hash: 024b2...ca8
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #12 Skrevet 26. oktober 2015 Hvorfor målte du tempen når barnet virker helt friskt? Jeg hadde ikke sendt min 6 åring på skolen med 39, fordi jeg vet at han kan være pjusk, men holde koken. Han ramler sammen til slutt og da skikkelig. Jeg målte feber fordi hun var varm så klart.... Men tempen gikk ned til 37,8 så sendte på skolen. Anonymous poster hash: 024b2...ca8 Den gikk ned fra 39 til 37,6 i løpet av en times tid? Det var jo beleilig......... Anonymous poster hash: 5bb21...ee4
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #13 Skrevet 26. oktober 2015 Hvorfor målte du tempen når barnet virker helt friskt? Jeg hadde ikke sendt min 6 åring på skolen med 39, fordi jeg vet at han kan være pjusk, men holde koken. Han ramler sammen til slutt og da skikkelig.Jeg målte feber fordi hun var varm så klart.... Men tempen gikk ned til 37,8 så sendte på skolen. Anonymous poster hash: 024b2...ca8 Den gikk ned fra 39 til 37,6 i løpet av en times tid? Det var jo beleilig......... Anonymous poster hash: 5bb21...ee4 Nei. Var 39 klokken 05.00. Hun ville på skolen selv. Skrev i meldingsboken at de kunne sende hjem om den steg. Ikke hørt noe hittil Anonymous poster hash: 024b2...ca8
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #14 Skrevet 26. oktober 2015 Hvorfor målte du tempen når barnet virker helt friskt? Jeg hadde ikke sendt min 6 åring på skolen med 39, fordi jeg vet at han kan være pjusk, men holde koken. Han ramler sammen til slutt og da skikkelig.Jeg målte feber fordi hun var varm så klart.... Men tempen gikk ned til 37,8 så sendte på skolen. Anonymous poster hash: 024b2...ca8 Den gikk ned fra 39 til 37,6 i løpet av en times tid? Det var jo beleilig......... Anonymous poster hash: 5bb21...ee4 Nei. Var 39 klokken 05.00. Hun ville på skolen selv. Skrev i meldingsboken at de kunne sende hjem om den steg. Ikke hørt noe hittil Anonymous poster hash: 024b2...ca8 Lå hun da i sengen under god og varm dyne kl 05? Da kan nemlig tempen lyge litt☺ Anonymous poster hash: 65bdf...b1e
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #15 Skrevet 26. oktober 2015 Hvorfor var barnet våken kl 05?? Anonymous poster hash: 54148...45c
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2015 #16 Skrevet 26. oktober 2015 Hadde barnet vært mindre hadde jeg blitt engstelig over at den droppet så fort. Selv har jeg en på 10 som holdes hjemme med temp over 37.5. Så ikke så bra for han at andre sendes feber syke på skole. Anonymous poster hash: b2efd...3e3
Gemini77 Skrevet 26. oktober 2015 #17 Skrevet 26. oktober 2015 Løper et skolebarn rundt klokka 5 om morningen siden du både fikk tatt tempen og sjekket at allmenntilstanden var god?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå