Gå til innhold

Kjapt spøsmål


Anbefalte innlegg

Skrevet

Et barn med 39 i feber. Allmenntilstanden er som den er når frisk. Hoster litt. Skole?

 

Anonymous poster hash: 024b2...ca8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt ikke.

Skrevet

Det er da ingen selvfølge. Er helt som det pleier å være. Løper rundt og maser om klær og snakker om skolen. Spiser sommvanøog og drikker som vanlig. Altså er eneste forskjell tempen

 

Anonymous poster hash: 024b2...ca8

Skrevet

Det er da ingen selvfølge. Er helt som det pleier å være. Løper rundt og maser om klær og snakker om skolen. Spiser sommvanøog og drikker som vanlig. Altså er eneste forskjell tempen

 

Anonymous poster hash: 024b2...ca8

 

Jeg ville sendt barnet på skolen

 

Anonymous poster hash: 4b8aa...38e

Skrevet

Hold barnet hjemme!!

 

Anonymous poster hash: 3b118...c54

Skrevet

Det er da ingen selvfølge. Er helt som det pleier å være. Løper rundt og maser om klær og snakker om skolen. Spiser sommvanøog og drikker som vanlig. Altså er eneste forskjell tempen

 

Anonymous poster hash: 024b2...ca8

 

Jo, men 39 er ganske høyt... Hadde det vært 38 eller såvidt over hadde jeg skjønt spørsmålet, men ved 39 bør det ikke være tvil.

 

Anonymous poster hash: c6e37...5e3

Skrevet

Jeg ville holdt hjemme, feberen stiger gjerne utover dagen og ved aktivitet, når barnet da starter på 39 så er det ikke mye å gå på før barnet risikerer å bli raskt dårlig.

 

Anonymous poster hash: 797db...869

Skrevet

Selvsagt sender man ikke et febersykt barn på skolen.

Skrevet

¨Å sende barn med feber på skolen er å be om langvarig sykdom. Hold hjemme og så går det antagelig veldig mye fortere over!



Anonymous poster hash: 8f5f0...fe2
Skrevet

Hvorfor målte du tempen når barnet virker helt friskt? Jeg hadde ikke sendt min 6 åring på skolen med 39, fordi jeg vet at han kan være pjusk, men holde koken. Han ramler sammen til slutt og da skikkelig.

Skrevet

Hvorfor målte du tempen når barnet virker helt friskt? Jeg hadde ikke sendt min 6 åring på skolen med 39, fordi jeg vet at han kan være pjusk, men holde koken. Han ramler sammen til slutt og da skikkelig.

Jeg målte feber fordi hun var varm så klart....

 

Men tempen gikk ned til 37,8 så sendte på skolen.

 

Anonymous poster hash: 024b2...ca8

Skrevet

 

Hvorfor målte du tempen når barnet virker helt friskt? Jeg hadde ikke sendt min 6 åring på skolen med 39, fordi jeg vet at han kan være pjusk, men holde koken. Han ramler sammen til slutt og da skikkelig.

Jeg målte feber fordi hun var varm så klart....

 

Men tempen gikk ned til 37,8 så sendte på skolen.

 

Anonymous poster hash: 024b2...ca8

 

Den gikk ned fra 39 til 37,6 i løpet av en times tid? Det var jo beleilig.........

 

Anonymous poster hash: 5bb21...ee4

Skrevet

 

 

 

Hvorfor målte du tempen når barnet virker helt friskt? Jeg hadde ikke sendt min 6 åring på skolen med 39, fordi jeg vet at han kan være pjusk, men holde koken. Han ramler sammen til slutt og da skikkelig.

Jeg målte feber fordi hun var varm så klart....

 

Men tempen gikk ned til 37,8 så sendte på skolen.

 

Anonymous poster hash: 024b2...ca8

Den gikk ned fra 39 til 37,6 i løpet av en times tid? Det var jo beleilig.........

 

Anonymous poster hash: 5bb21...ee4

Nei. Var 39 klokken 05.00. Hun ville på skolen selv. Skrev i meldingsboken at de kunne sende hjem om den steg. Ikke hørt noe hittil

 

Anonymous poster hash: 024b2...ca8

Skrevet

 

 

 

 

Hvorfor målte du tempen når barnet virker helt friskt? Jeg hadde ikke sendt min 6 åring på skolen med 39, fordi jeg vet at han kan være pjusk, men holde koken. Han ramler sammen til slutt og da skikkelig.

Jeg målte feber fordi hun var varm så klart....

 

Men tempen gikk ned til 37,8 så sendte på skolen.

 

Anonymous poster hash: 024b2...ca8

Den gikk ned fra 39 til 37,6 i løpet av en times tid? Det var jo beleilig.........

 

Anonymous poster hash: 5bb21...ee4

Nei. Var 39 klokken 05.00. Hun ville på skolen selv. Skrev i meldingsboken at de kunne sende hjem om den steg. Ikke hørt noe hittil

 

Anonymous poster hash: 024b2...ca8

Lå hun da i sengen under god og varm dyne kl 05?

Da kan nemlig tempen lyge litt☺

 

Anonymous poster hash: 65bdf...b1e

Skrevet

Hvorfor var barnet våken kl 05??

 

Anonymous poster hash: 54148...45c

Skrevet

Hadde barnet vært mindre hadde jeg blitt engstelig over at den droppet så fort.

 

Selv har jeg en på 10 som holdes hjemme med temp over 37.5. Så ikke så bra for han at andre sendes feber syke på skole.

 

 

Anonymous poster hash: b2efd...3e3

Skrevet

Løper et skolebarn rundt klokka 5 om morningen siden du både fikk tatt tempen og sjekket at allmenntilstanden var god?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...