Lurifaxa Skrevet 25. oktober 2015 #1 Skrevet 25. oktober 2015 Jeg syns det at barnet har gode sko er veldig viktig. Tenker at det er bedre å kjøpe to par sko til en sesong, enn å kjøpe ett par veldig store og håpe på at de holder ut sesongen. Nå ergrer jeg meg litt over at jeg ble "lurt" til å kjøpe på kanten til for store sko fordi de ikke hadde rett størrelse i butikken. Ja, men da har han de til langt utpå nyåret, sa damen i butikken. Kjøper dere (for) store sko for å ha de lengst mulig? Og nå klarte jeg å bestille feil str på sko på nettet! Kjøpte en størrelse større en de store han har fra før! Kløne altså!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #2 Skrevet 25. oktober 2015 Nei, jeg kjøper ikke for store sko. Kjøpte vintersko nettopp, og damen i butikken sa de skal ha 1,5 cm å gå på i skoen. På jenta mi sin str ble det enten 1 cm eller 2 cm. Valget ble da 1 cm. Mine har aldri tykke sokker i de varme skoene med tykt for inni. Holder med tynne ullsokker, derfor trenger de ikke ha så mye å gå på. Anonymous poster hash: ca872...731
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå