Gå til innhold

Ferie og permisjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin i mai. Leser at mange tar ferie etter permisjonen slik at de får lengre permisjon. Men man får jo ikke overført mer enn 12 dager til neste år?

Hva er egentlig mest gunstig? Tenker selv å ta ut 1 uke hver mnd også 2 uke en mnd før permisjonen starter i mai. Må jo være en fordel å jobbe litt mindre før permisjonen starter?

Anonymous poster hash: 37f05...d9d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste vil ha mest mulig tid med babyen, derfor spare ferien til baby har kommet. Selv hadde jeg en jobb som ikke lot meg spare ferie til neste år. Løsningen for meg var å utsette permisjonen for å avvikle ferien.

Skrevet

Du kan ta ferie når som helst i løpet av permisjonen. F.eks 3 mnd perm, 5 uker ferie, så videre perm, så evt. neste års ferie. Så slipper du styret med å overføre noe ferie.

Skrevet

Da jeg fikk baby i mai tok jeg 4 uker ferie i august samme år (da stoppes permisjonen og de 4 ukene blir lagt til på slutten). Året etter tok jeg 5 uker ferie når permisjonen var over.

Da har jeg forlenget tiden hjemme med 9 uker.

Anonymous poster hash: 3d96a...2e6

Skrevet

Du kan ta ferie når som helst i løpet av permisjonen. F.eks 3 mnd perm, 5 uker ferie, så videre perm, så evt. neste års ferie. Så slipper du styret med å overføre noe ferie.

Nå ble jeg mye klokere! :) HI

Anonymous poster hash: 37f05...d9d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...