Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #1 Skrevet 25. oktober 2015 Har tydeligvis ganske forskjellig mening av hvor grensen går når det gjelder dette med "munnkontakt" med barnebarnet. Hvor går grensen hos dere? Anonymous poster hash: 0b7a7...cbd
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #2 Skrevet 25. oktober 2015 Har tydeligvis ganske forskjellig mening av hvor grensen går når det gjelder dette med "munnkontakt" med barnebarnet. Hvor går grensen hos dere? Anonymous poster hash: 0b7a7...cbd Munnkontakt? ???? Anonymous poster hash: ba66a...e9d
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #3 Skrevet 25. oktober 2015 Hehe.. Kanskje dårlig forklart. Kyssing f.eks.. Anonymous poster hash: 0b7a7...cbd
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #4 Skrevet 25. oktober 2015 Hehe.. Kanskje dårlig forklart. Kyssing f.eks.. Anonymous poster hash: 0b7a7...cbd Spise av samme skje og mat. Anonymous poster hash: 0b7a7...cbd
Gjest Antarctica Skrevet 25. oktober 2015 #5 Skrevet 25. oktober 2015 Da farmor slikket smokken ren og ga den til babyen, kjente jeg at det var over min grense... Jeg gjorde ikke sånt selv engang.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #6 Skrevet 25. oktober 2015 Kyssing? Nulltoleranse. Samme med å dele bestikk. Anonymous poster hash: ba66a...e9d
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #7 Skrevet 25. oktober 2015 Da farmor slikket smokken ren og ga den til babyen, kjente jeg at det var over min grense... Jeg gjorde ikke sånt selv engang. Enig i det. Blir kvalm.. sånn er det her også. Anonymous poster hash: 0b7a7...cbd
Gjest Antarctica Skrevet 25. oktober 2015 #8 Skrevet 25. oktober 2015 Da farmor slikket smokken ren og ga den til babyen, kjente jeg at det var over min grense... Jeg gjorde ikke sånt selv engang.Enig i det. Blir kvalm.. sånn er det her også. Anonymous poster hash: 0b7a7...cbd De smitter dem med karies på den måten 😦
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #9 Skrevet 25. oktober 2015 Saken er at ungen på ett år fikk potetgull. Jeg sa at han ikke skulle ha det p.ga mengden salt. Så får jeg forklart at det går bra for han slikket av saltet på potetgullflaket! Ble kvalm og uvel. Sånt gjør man ikke! Anonymous poster hash: 0b7a7...cbd
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #10 Skrevet 25. oktober 2015 Saken er at ungen på ett år fikk potetgull. Jeg sa at han ikke skulle ha det p.ga mengden salt. Så får jeg forklart at det går bra for han slikket av saltet på potetgullflaket! Ble kvalm og uvel. Sånt gjør man ikke! Anonymous poster hash: 0b7a7...cbd Han satt også og drakk øl.. Anonymous poster hash: 0b7a7...cbd
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #12 Skrevet 25. oktober 2015 ÆÆÆÆÆÆÆSSSJ!! 😖😖😖 Ekkelt ja. Hvordan noen kan få seg til og gjøre sånt fatter jeg ikke:( Anonymous poster hash: 0b7a7...cbd
TinaK 1990 Skrevet 25. oktober 2015 #13 Skrevet 25. oktober 2015 Da farmor slikket smokken ren og ga den til babyen, kjente jeg at det var over min grense... Jeg gjorde ikke sånt selv engang.Enig i det. Blir kvalm.. sånn er det her også. Anonymous poster hash: 0b7a7...cbd De smitter dem med karies på den måten 😦 Virkelig tull!!! Samme med de som påstår at barnet kan få karies av den som kysser barnet på munn. Vis neg den tannlegen eller seriøse artikkel som støtter det. Men barn trenger ikke dele bestikk...men av helt andre årsaker
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #14 Skrevet 25. oktober 2015 Da farmor slikket smokken ren og ga den til babyen, kjente jeg at det var over min grense... Jeg gjorde ikke sånt selv engang.Enig i det. Blir kvalm.. sånn er det her også. Anonymous poster hash: 0b7a7...cbd De smitter dem med karies på den måten 😦Virkelig tull!!!Samme med de som påstår at barnet kan få karies av den som kysser barnet på munn. Vis neg den tannlegen eller seriøse artikkel som støtter det. Men barn trenger ikke dele bestikk...men av helt andre årsaker Samme det om det smitter med karies eller ei. Det er ekkelt!! Anonymous poster hash: 0b7a7...cbd
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #15 Skrevet 25. oktober 2015 Saken er at ungen på ett år fikk potetgull. Jeg sa at han ikke skulle ha det p.ga mengden salt. Så får jeg forklart at det går bra for han slikket av saltet på potetgullflaket! Ble kvalm og uvel. Sånt gjør man ikke! Anonymous poster hash: 0b7a7...cbd Håper du sa det. Anonymous poster hash: ba66a...e9d
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #16 Skrevet 25. oktober 2015 Saken er at ungen på ett år fikk potetgull. Jeg sa at han ikke skulle ha det p.ga mengden salt. Så får jeg forklart at det går bra for han slikket av saltet på potetgullflaket! Ble kvalm og uvel. Sånt gjør man ikke! Anonymous poster hash: 0b7a7...cbd Håper du sa det. Anonymous poster hash: ba66a...e9d Skulle ønske jeg gjorde. Men ble så satt ut at jeg fikk ikke ut et ord. Ga han en misfornøyd mine. Men burde helt klart sagt ifra. Men hva sier man da?? hvis dette er noe som er helt naturlig for denne mannen.. Anonymous poster hash: 0b7a7...cbd
TPK Skrevet 25. oktober 2015 #17 Skrevet 25. oktober 2015 De kysser på kinnet, der går grensa. Det har heldigvis ikke vært et problem, alle synes å være enige om at det er passe.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #18 Skrevet 25. oktober 2015 De kysser på kinnet, der går grensa. Det har heldigvis ikke vært et problem, alle synes å være enige om at det er passe. Hvis de kysset på pannen er det å gå over grensen? Anonymous poster hash: 41302...7d9
TPK Skrevet 25. oktober 2015 #19 Skrevet 25. oktober 2015 De kysser på kinnet, der går grensa. Det har heldigvis ikke vært et problem, alle synes å være enige om at det er passe.Hvis de kysset på pannen er det å gå over grensen? Anonymous poster hash: 41302...7d9 Nei, men på munnen synes jeg er upassende. Det gjør ikke vi foreldre heller.
TinaK 1990 Skrevet 25. oktober 2015 #20 Skrevet 25. oktober 2015 De kysser på kinnet, der går grensa. Det har heldigvis ikke vært et problem, alle synes å være enige om at det er passe.Hvis de kysset på pannen er det å gå over grensen? Anonymous poster hash: 41302...7d9 Nei, men på munnen synes jeg er upassende. Det gjør ikke vi foreldre heller. Det gjør barna med oss innimellom. Deres initiativ.
februarprins2013 Skrevet 25. oktober 2015 #21 Skrevet 25. oktober 2015 de kysser han på kinnet ,ikke på munnen
Gjest Antarctica Skrevet 25. oktober 2015 #22 Skrevet 25. oktober 2015 Da farmor slikket smokken ren og ga den til babyen, kjente jeg at det var over min grense... Jeg gjorde ikke sånt selv engang.Enig i det. Blir kvalm.. sånn er det her også. Anonymous poster hash: 0b7a7...cbd De smitter dem med karies på den måten 😦Virkelig tull!!!Samme med de som påstår at barnet kan få karies av den som kysser barnet på munn. Vis neg den tannlegen eller seriøse artikkel som støtter det. Men barn trenger ikke dele bestikk...men av helt andre årsaker Hørte det på NRK radio for maaaaange år siden i et nyhetsprogram. Men det er kort vei til artiklene: http://www.klikk.no/foreldre/article510019.ece
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå