Gå til innhold

flere som blør daglig?


Oh baby

Anbefalte innlegg

Hei, blødningen hos meg startet i uke 6. Trodde da vi mistet, men nei da! Baby hadde det fint. Siden dette har jeg småblødninger daglig, noen ganger friskt blod men stort sett veldig mørkt/brunt. I uke 10 hadde jeg enorme smerter og en STOR blødning hvor det fosset ut masse blod (var våt nedenfor knærne). Også denne gangen viste UL at babyen har det bare fint. Jeg er i dag 13+2, og blør fremdeles daglig. Gynekologen kan ikke forklare hvorfor jeg blør. Har ikke samleie og er ikke veldig fysikk aktiv. :( i kveld skulle jeg tisse, og da rant det ut brune klumper :( alle sier hele tiden at baby har det bra, men dette er jo ikke normalt!!?? Hvordan kan jeg ha blødd i så mange uker? Hvor kommer det fra? Er det flere som har blødd over lengre perioder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har noen av legene nevnt noe om du kan ha forliggende morkake?

 

Ønsker deg uansett lykke til. Håper du er sykemeldt.

 

Anonymous poster hash: 0e98f...6c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Fikk først beskjed om foranliggende morkake men på ny ul 2 dager senere fikk jeg beskjed om at den IKKE lå i veien nederst :) Fått dette bekreftet enda en gang etterpå! :)

 

Ja, jeg er 100% sykemeldt!

Endret av Oh baby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg hadde de sånn. Heilt fram til veke 22, og sporadisk etter dette fram til veke 32. Hadde morkaka foran livmoråpningen, men flytta seg (blei dradd vekk) rundt veke 32.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg hadde de sånn. Heilt fram til veke 22, og sporadisk etter dette fram til veke 32. Hadde morkaka foran livmoråpningen, men flytta seg (blei dradd vekk) rundt veke 32.

Fekk beskjed om at morkaka låg framme fram til veke 28. Då sa dei ho låg foran åpningen. I veke 36 var den flytta seg vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg blødde daglig fra uke 8 til uke 14. De trodde det var forliggende morkake, men viste seg nå på UL at den lå helt øverst, så det kunne det ikke vært. Aner ikke hva det kom av... Er nå 19 uker på vei og alt er vel. Har to svangerskap bak meg helt uten blødninger, så er litt merkelig. Men heldigvis ikke farlig :)

 

Anonymous poster hash: 4d17d...4b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...