Gå til innhold

HVPU vaksine. Dere med jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja eller nei? Er så fryktelig usikker.

Anonymous poster hash: 6cab1...344

Videoannonse
Annonse
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Synes ikke det er noe å lure på engang.

Skrevet

Hvpu= helsevern for psykisk utviklingshemmede.

Regner med du mener hpv vaksinen. Som konisert og tidligere innehaver av grove celleforandringer er mitt svar helt klart. Min jente skal.

Anonymous poster hash: 98e23...847

Skrevet

Mine skal. Flere med celleforandringer i familien, så er ikke i tvil.

Anonymous poster hash: fe853...3d8

Skrevet

HVPU! Nå lo jeg høyt her!!!

Anonymous poster hash: 60c32...eca

Skrevet

Leste en reportasje om ei jente som fikk alvorlige bivirkninger for en tid tilbake, hun ble veldig syk. Dere finner sikkert artikkelen på nett. Er ikke denne vaksinen under 'etterforskning' pga mulige alvorlige bivirkninger? Jeg vet ikke altså, men verdt å undersøke litt

Anonymous poster hash: 4a4bd...58e
Skrevet

Vi takket nei. Har niese i Danmark som er alvorlig syk og de mener det er pga den vaksinen,derfor tør vi ikke.

Anonymous poster hash: f0574...d3e

Skrevet

7 uker etter fødselen fikk jeg konstatert celleforandringer. Etter mye oppfølging, en liten operasjon, og enda flere kontroller jeg nå utenfor faresone. Må sjekke meg hvert halvår fremover. 

Jeg ble livredd av celleforandringene. Så for meg kreft, at barnet mitt skulle bli morløs etc. 

Alt dette ville jeg mest sannsynlig unngått om jeg ikke hadde viruset :(  Så for meg er det ikke et spørsmål engang. Klart hun skal vaksineres!!

Anonymous poster hash: 76fed...a63
Skrevet

Hvpu= helsevern for psykisk utviklingshemmede.

Regner med du mener hpv vaksinen. Som konisert og tidligere innehaver av grove celleforandringer er mitt svar helt klart. Min jente skal.

Anonymous poster hash: 98e23...847

Samme her! Og heldigvis er den eldste jenta mi ikke engang fylt to år. Så da vet man om evt bivirkninger :)

Anonymous poster hash: 487de...982

• 2 uker senere...
Skrevet

Vi takket nei. Har niese i Danmark som er alvorlig syk og de mener det er pga den vaksinen,derfor tør vi ikke.

Anonymous poster hash: f0574...d3e

Hørt om alle de som dør av kreft, da?

Anonymous poster hash: 6383c...bbe

Skrevet

Helt klart, ikke et sekund i tvil.

Ja, det er noen som har fått bivirkninger, men for nesten alle har bivirkningene vært forbigående og de har blitt helt friske etterpå. Antall jenter som har fått bivirkninger er også bare en dråpe i havet i forhold til hvor mange som får celleforandringer og kreft.

Det er mye større sjanse for at datteren din skal få livmorhalskreft enn at hun skal få bivirkninger av vaksinen, og skulle hun få bivirkninger er sjansen for å bli helt frisk av dem mye større enn sjansen for å bli frisk av kreft uten senskader. Statistikken taler for seg, det blir vaksine.

Anonymous poster hash: e93ca...5da
Skrevet

Helt klart vaksine! Man hører selvsagt om de tilfellene med alvorlige bivirkninger, men sjansen for kreft er veldig mye større.

Anonymous poster hash: 400ad...863

Skrevet

Nå døde min mor av livmorhalskreft, og både hennes mor og far døde av kreft og. Så det er virkelig ingen tvil her. Men hun har allerede fått den, og ingen bivirkninger så langt.

Og her tenker jeg at sannsynligheten for bivirkninger er mye mindre i vårt tilfelle, enn sjansen for kreft.

Anonymous poster hash: 6310c...dd8
Skrevet

HVPU-vaksine! Jeg tisser på meg😂😂😂

Anonymous poster hash: 15a6e...6a3

Skrevet

Jeg er også veldig usikker. Har heldigvis noen år igjen å bestemme oss på.

Anonymous poster hash: 19db6...9f2
Skrevet

Hvor gamle skal de være før de får denne vaksinen?

Skrevet

Mine jenter har fått den. Var ikke i tvil. Jeg betalte også for at eldste jenta skulle få den siden hun var for gammel for å få den på skolen.

Til deg over her: De får vaksinen i 7 klasse, altså ca 12 år gamle.

Anonymous poster hash: 5e991...8b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...