Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #1 Skrevet 25. oktober 2015 Ja eller nei? Er så fryktelig usikker. Anonymous poster hash: 6cab1...344
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 25. oktober 2015 #2 Skrevet 25. oktober 2015 Synes ikke det er noe å lure på engang.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #3 Skrevet 25. oktober 2015 Hvpu= helsevern for psykisk utviklingshemmede. Regner med du mener hpv vaksinen. Som konisert og tidligere innehaver av grove celleforandringer er mitt svar helt klart. Min jente skal. Anonymous poster hash: 98e23...847
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #4 Skrevet 25. oktober 2015 Mine skal. Flere med celleforandringer i familien, så er ikke i tvil. Anonymous poster hash: fe853...3d8
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #5 Skrevet 25. oktober 2015 HVPU! Nå lo jeg høyt her!!! Anonymous poster hash: 60c32...eca
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #6 Skrevet 25. oktober 2015 Leste en reportasje om ei jente som fikk alvorlige bivirkninger for en tid tilbake, hun ble veldig syk. Dere finner sikkert artikkelen på nett. Er ikke denne vaksinen under 'etterforskning' pga mulige alvorlige bivirkninger? Jeg vet ikke altså, men verdt å undersøke litt Anonymous poster hash: 4a4bd...58e
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #7 Skrevet 25. oktober 2015 Vi takket nei. Har niese i Danmark som er alvorlig syk og de mener det er pga den vaksinen,derfor tør vi ikke. Anonymous poster hash: f0574...d3e
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #8 Skrevet 25. oktober 2015 7 uker etter fødselen fikk jeg konstatert celleforandringer. Etter mye oppfølging, en liten operasjon, og enda flere kontroller jeg nå utenfor faresone. Må sjekke meg hvert halvår fremover. Jeg ble livredd av celleforandringene. Så for meg kreft, at barnet mitt skulle bli morløs etc. Alt dette ville jeg mest sannsynlig unngått om jeg ikke hadde viruset Så for meg er det ikke et spørsmål engang. Klart hun skal vaksineres!! Anonymous poster hash: 76fed...a63
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #9 Skrevet 25. oktober 2015 Hvpu= helsevern for psykisk utviklingshemmede. Regner med du mener hpv vaksinen. Som konisert og tidligere innehaver av grove celleforandringer er mitt svar helt klart. Min jente skal. Anonymous poster hash: 98e23...847 Samme her! Og heldigvis er den eldste jenta mi ikke engang fylt to år. Så da vet man om evt bivirkninger Anonymous poster hash: 487de...982
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #10 Skrevet 4. november 2015 Ikke gamble med livene til døtrene deres på grunn av synsing og ulegitimerte påstander.... http://tjomlid.com/2015/06/25/bloggdask-for-grovt-uansvarlig-artikkel-om-hpv-vaksinen/ Anonymous poster hash: bbf56...31c
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #11 Skrevet 4. november 2015 Vi takket nei. Har niese i Danmark som er alvorlig syk og de mener det er pga den vaksinen,derfor tør vi ikke. Anonymous poster hash: f0574...d3e Hørt om alle de som dør av kreft, da? Anonymous poster hash: 6383c...bbe
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #12 Skrevet 4. november 2015 Helt klart, ikke et sekund i tvil. Ja, det er noen som har fått bivirkninger, men for nesten alle har bivirkningene vært forbigående og de har blitt helt friske etterpå. Antall jenter som har fått bivirkninger er også bare en dråpe i havet i forhold til hvor mange som får celleforandringer og kreft. Det er mye større sjanse for at datteren din skal få livmorhalskreft enn at hun skal få bivirkninger av vaksinen, og skulle hun få bivirkninger er sjansen for å bli helt frisk av dem mye større enn sjansen for å bli frisk av kreft uten senskader. Statistikken taler for seg, det blir vaksine. Anonymous poster hash: e93ca...5da
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #13 Skrevet 4. november 2015 Helt klart vaksine! Man hører selvsagt om de tilfellene med alvorlige bivirkninger, men sjansen for kreft er veldig mye større. Anonymous poster hash: 400ad...863
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #14 Skrevet 4. november 2015 Nå døde min mor av livmorhalskreft, og både hennes mor og far døde av kreft og. Så det er virkelig ingen tvil her. Men hun har allerede fått den, og ingen bivirkninger så langt. Og her tenker jeg at sannsynligheten for bivirkninger er mye mindre i vårt tilfelle, enn sjansen for kreft. Anonymous poster hash: 6310c...dd8
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #15 Skrevet 4. november 2015 HVPU-vaksine! Jeg tisser på meg😂😂😂 Anonymous poster hash: 15a6e...6a3
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #16 Skrevet 4. november 2015 Jeg er også veldig usikker. Har heldigvis noen år igjen å bestemme oss på. Anonymous poster hash: 19db6...9f2
detverkeribakhodet Skrevet 4. november 2015 #17 Skrevet 4. november 2015 Hvor gamle skal de være før de får denne vaksinen?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #18 Skrevet 4. november 2015 Mine jenter har fått den. Var ikke i tvil. Jeg betalte også for at eldste jenta skulle få den siden hun var for gammel for å få den på skolen. Til deg over her: De får vaksinen i 7 klasse, altså ca 12 år gamle. Anonymous poster hash: 5e991...8b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå