Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #1 Skrevet 25. oktober 2015 Hadde mens nylig (første dag den 16 eller 17 oktober), og siste mulighet for sex i går og i dag før jeg skal ut å reise i en uke...:-( har jeg kanskje truffet eggløsning, eller er vi for tidlig ute?:-/ Anonymous poster hash: f21fe...31d
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #2 Skrevet 25. oktober 2015 Unnskyld meg, men hvordan kan vi vite det? Du får vente i 14 dager og se om du får mens! Anonymous poster hash: e69a9...3fa
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #3 Skrevet 25. oktober 2015 Umulig å svare på om du ikke opplyser mer om sykluslengde, om du har stabil syklus... Anonymous poster hash: 635d6...86d
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #4 Skrevet 25. oktober 2015 I forhold til min syklus hadde det vært for tidlig. Anonymous poster hash: b5737...6d9
TPK Skrevet 25. oktober 2015 #5 Skrevet 25. oktober 2015 Følger du gjennsomsnittet er vel EL neste helg.
Mamma til 2 søte Skrevet 25. oktober 2015 #6 Skrevet 25. oktober 2015 Vi vet jo ikke når du har El...
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #7 Skrevet 25. oktober 2015 Umulig å svare på om du ikke opplyser mer om sykluslengde, om du har stabil syklus... Anonymous poster hash: 635d6...86d Stabil syklus på 27 dager:-) Anonymous poster hash: f21fe...31d
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #8 Skrevet 25. oktober 2015 Unnskyld meg, men hvordan kan vi vite det? Du får vente i 14 dager og se om du får mens! Anonymous poster hash: e69a9...3fa Beklager, men jeg er usikker på sånt og hadde blitt glad for litt hjelp:-) er ikke flink på sånt.. Anonymous poster hash: f21fe...31d
Katta82 Skrevet 25. oktober 2015 #9 Skrevet 25. oktober 2015 Du e for tidlig i forhold til eggløysing, men sperm kan overleve lenge. Det er mest vanlig med eggløysing 14dagar før mens. Og du ventar mens 12.-13.nov. Då blir eggløysing 28.-29.okt. Du treffe ikkje eggløysing, men muligheten for graviditet er der.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #10 Skrevet 25. oktober 2015 Du e for tidlig i forhold til eggløysing, men sperm kan overleve lenge. Det er mest vanlig med eggløysing 14dagar før mens. Og du ventar mens 12.-13.nov. Då blir eggløysing 28.-29.okt. Du treffe ikkje eggløysing, men muligheten for graviditet er der. Tusen takk for svar!:-) så jeg er forsåvidt i en "fruktbar " periode?:-) Anonymous poster hash: f21fe...31d
Katta82 Skrevet 25. oktober 2015 #11 Skrevet 25. oktober 2015 Du e for tidlig i forhold til eggløysing, men sperm kan overleve lenge. Det er mest vanlig med eggløysing 14dagar før mens. Og du ventar mens 12.-13.nov. Då blir eggløysing 28.-29.okt. Du treffe ikkje eggløysing, men muligheten for graviditet er der. Tusen takk for svar!:-) så jeg er forsåvidt i en "fruktbar " periode?:-)Anonymous poster hash: f21fe...31d Vel. Spørs vel koss du ser på da. Eg vil sei det sånn at du ikkje e i ein fruktbar periode, men at spermen kan overleve til du blir det. Det er ikkje optimalt, men du kan vere heldig. Tvi tvi!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #12 Skrevet 25. oktober 2015 Takk:-) får håpe det gikk bra denne gangen da:-) Anonymous poster hash: f21fe...31d
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #13 Skrevet 25. oktober 2015 Er nok litt tidlig.. ,men jeg ble gravid med skille på en 1-2 dg i forhold til deg. Syklus på 28 dg. Ble overrasket da. Fikk ei jente. Anonymous poster hash: 5e1b7...e20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå