Gå til innhold

Traff jeg eggløsning?:-/


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde mens nylig (første dag den 16 eller 17 oktober), og siste mulighet for sex i går og i dag før jeg skal ut å reise i en uke...:-( har jeg kanskje truffet eggløsning, eller er vi for tidlig ute?:-/

 

Anonymous poster hash: f21fe...31d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unnskyld meg, men hvordan kan vi vite det? Du får vente i 14 dager og se om du får mens!

 

Anonymous poster hash: e69a9...3fa

Skrevet

Umulig å svare på om du ikke opplyser mer om sykluslengde, om du har stabil syklus...



Anonymous poster hash: 635d6...86d
Skrevet

I forhold til min syklus hadde det vært for tidlig.

 

Anonymous poster hash: b5737...6d9

Skrevet

Følger du gjennsomsnittet er vel EL neste helg.

Skrevet

Vi vet jo ikke når du har El...

Skrevet

 

Umulig å svare på om du ikke opplyser mer om sykluslengde, om du har stabil syklus...

 

Anonymous poster hash: 635d6...86d

Stabil syklus på 27 dager:-)

 

Anonymous poster hash: f21fe...31d

Skrevet

Unnskyld meg, men hvordan kan vi vite det? Du får vente i 14 dager og se om du får mens!

 

Anonymous poster hash: e69a9...3fa

Beklager, men jeg er usikker på sånt og hadde blitt glad for litt hjelp:-) er ikke flink på sånt..

 

Anonymous poster hash: f21fe...31d

Skrevet

Du e for tidlig i forhold til eggløysing, men sperm kan overleve lenge. Det er mest vanlig med eggløysing 14dagar før mens. Og du ventar mens 12.-13.nov. Då blir eggløysing 28.-29.okt. Du treffe ikkje eggløysing, men muligheten for graviditet er der.

Skrevet

Du e for tidlig i forhold til eggløysing, men sperm kan overleve lenge. Det er mest vanlig med eggløysing 14dagar før mens. Og du ventar mens 12.-13.nov. Då blir eggløysing 28.-29.okt. Du treffe ikkje eggløysing, men muligheten for graviditet er der.

Tusen takk for svar!:-) så jeg er forsåvidt i en "fruktbar " periode?:-)

 

Anonymous poster hash: f21fe...31d

Skrevet

 

Du e for tidlig i forhold til eggløysing, men sperm kan overleve lenge. Det er mest vanlig med eggløysing 14dagar før mens. Og du ventar mens 12.-13.nov. Då blir eggløysing 28.-29.okt. Du treffe ikkje eggløysing, men muligheten for graviditet er der.

Tusen takk for svar!:-) så jeg er forsåvidt i en "fruktbar " periode?:-)Anonymous poster hash: f21fe...31d

Vel. Spørs vel koss du ser på da. Eg vil sei det sånn at du ikkje e i ein fruktbar periode, men at spermen kan overleve til du blir det.

Det er ikkje optimalt, men du kan vere heldig.

Tvi tvi!

Skrevet

Takk:-) får håpe det gikk bra denne gangen da:-)

 

Anonymous poster hash: f21fe...31d

Skrevet

Er nok litt tidlig.. ,men jeg ble gravid med skille på en 1-2 dg i forhold til deg. Syklus på 28 dg. Ble overrasket da. Fikk ei jente.

 

Anonymous poster hash: 5e1b7...e20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...