Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #1 Skrevet 25. oktober 2015 Hva er dette for noe egentlig? Altså, har jo fått med meg at dette er salg av diverse produkter. Men, er det gode produkter. Har plutselig flere venninner som bruker og har begynt å selge dette. Som legger ut gaver de opptjener seg o.s.v. Er skeptisk av natur, så merker jeg vegrer meg litt når de spør om jeg vil kjøpe. Ubegrunnet? Anonymous poster hash: 3eb63...df1
nasse nøffen Skrevet 25. oktober 2015 #2 Skrevet 25. oktober 2015 Sikkert mye bra produkter. Men også mye de selger som river i kroppen til de som har litt kunnskap.. Tannkremen de selger feks er uten fluor, noe som er skrekk og gru i følge alle tannleger i hele verden. Ellers er det jo renselse og tarmskylling osv, som heller ikke er noe som helst nødvendig og bare tull. Styrking av immunforsvar som også er bare løgn og myter... Rengøringsmiddel og hudkremer osv skal jeg ikke uttale meg om=)
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #3 Skrevet 25. oktober 2015 Jeg har lest at mange av kroppsproduktene inneholder MI. Ikke bra! Rensekuren som de selger er bare tull da kroppen er selvrensede... Anonymous poster hash: acac6...b35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå