TK32 Skrevet 25. oktober 2015 #1 Skrevet 25. oktober 2015 jeg har en datter fra før av på 9år..så det er en stund siden sist graviditet vet ikke om det blir som fersk igjen? hehe.. jeg er "bare" i uke 6 (6+0) så forventer ikke mage allerede.. men siste uken har jeg ikke hatt så mye symptomer..nesten så jeg har lyst å ta en ny test bare for å sjekke om jeg enda er gravid var mer sliten i uke 4, da var jeg dårlig form. eneste for tiden er at jeg blir fort sliten..men puppene er ikke noe særlig øm heller lenger vanlig at symptomene kommer å går? jeg husker ikke fra forrige svangerskap jeg. kan jeg forvente noe mage før uke 12? med den første kom ikke magen før ca uke 14 tror jeg det var..
hjerte♥barn Skrevet 25. oktober 2015 #2 Skrevet 25. oktober 2015 Lurer på om jeg har hørt at når det går mer enn 5 år mellom barna regnes det for kroppen som en førstegangsgraviditet igjen. Men mulig jeg husker feil. Her er det 2,5 år mellom eldste og nr 2 nå og magen kom i uke 12. Men var en del oppblåst før det som ga en del pløsemage. Symptomer kan komme og gå ja. Og selv syntes jeg å merke stor forskjell på guttegraviditet og jentegraviditet.
TK32 Skrevet 25. oktober 2015 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2015 Lurer på om jeg har hørt at når det går mer enn 5 år mellom barna regnes det for kroppen som en førstegangsgraviditet igjen. Men mulig jeg husker feil. Her er det 2,5 år mellom eldste og nr 2 nå og magen kom i uke 12. Men var en del oppblåst før det som ga en del pløsemage. Symptomer kan komme og gå ja. Og selv syntes jeg å merke stor forskjell på guttegraviditet og jentegraviditet. ja det er mye mulig du har rett i det altså for kroppen blir jo som "ny" igjen om man kan si det sånn ja jeg er veldig oppblåst så det har nok sitt å si ekstrem matlyst.. hehe.. fikk jo jente sist..så veldig spent denne gang. bare håper det går bra i første omgang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå