Gå til innhold

2 gangs gravid, hvor tilig fikk dere antydning til mage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har en datter fra før av på 9år..så det er en stund siden sist graviditet :P vet ikke om det blir som fersk igjen? hehe..

jeg er "bare" i uke 6 (6+0) så forventer ikke mage allerede.. men siste uken har jeg ikke hatt så mye symptomer..nesten så jeg har lyst å ta en ny test bare for å sjekke om jeg enda er gravid :legrine:

var mer sliten i uke 4, da var jeg dårlig form. eneste for tiden er at jeg blir fort sliten..men puppene er ikke noe særlig øm heller lenger :forvirret:  vanlig at symptomene kommer å går? jeg husker ikke fra forrige svangerskap jeg.

kan jeg forvente noe mage før uke 12? med den første kom ikke magen før ca uke 14 tror jeg det var..

:wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på om jeg har hørt at når det går mer enn 5 år mellom barna regnes det for kroppen som en førstegangsgraviditet igjen. Men mulig jeg husker feil. Her er det 2,5 år mellom eldste og nr 2 nå og magen kom i uke 12. Men var en del oppblåst før det som ga en del pløsemage. Symptomer kan komme og gå ja. Og selv syntes jeg å merke stor forskjell på guttegraviditet og jentegraviditet.

Skrevet

Lurer på om jeg har hørt at når det går mer enn 5 år mellom barna regnes det for kroppen som en førstegangsgraviditet igjen. Men mulig jeg husker feil. Her er det 2,5 år mellom eldste og nr 2 nå og magen kom i uke 12. Men var en del oppblåst før det som ga en del pløsemage. Symptomer kan komme og gå ja. Og selv syntes jeg å merke stor forskjell på guttegraviditet og jentegraviditet.

ja det er mye mulig du har rett i det altså for kroppen blir jo som "ny" igjen om man kan si det sånn :eeeh:  ja jeg er veldig oppblåst så det har nok sitt å si :P ekstrem matlyst.. hehe.. fikk jo jente sist..så veldig spent denne gang. bare håper det går bra i første omgang :rolleyes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...