Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #1 Skrevet 25. oktober 2015 Min har ikke.. Er det dumt? :/ Anonymous poster hash: c14f0...4a4
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #2 Skrevet 25. oktober 2015 Nei Anonymous poster hash: 445ad...0d0
Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 25. oktober 2015 #3 Skrevet 25. oktober 2015 Nei og ikke 10 åringen heller!!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #4 Skrevet 25. oktober 2015 Ja, begge barna fikk det i vinter, da de var 4 og 6 år gamle. Anonymous poster hash: d50a0...5a8
Mamma_til_2 Skrevet 25. oktober 2015 #5 Skrevet 25. oktober 2015 Ja han hadde det når hun var 3år min har ikke hatt det enda.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #6 Skrevet 25. oktober 2015 Min hadde som 4åring. Anonymous poster hash: b77a9...bd9
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #7 Skrevet 25. oktober 2015 Mine var 4, 6 og 1 1/2 da de fikk det. Hun på 1 1/2 var kraftig angrepet og har fortsatt arr i ansiktet og magen Anonymous poster hash: a569e...828
Serepta Skrevet 25. oktober 2015 #8 Skrevet 25. oktober 2015 Ja, det har han. Men om han ikke hadde hatt det hadde det jo ikke vært noen krise heller, da hadde han nok fått det neste gang det gikk vannkopper i klassen .
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #9 Skrevet 25. oktober 2015 Mine jenter på 7 og 11 har ikke hatt det, til tross for at det har vært noen runder oppgjennom. Ei i klassa til eldste hadde det nå i høst, og hun ble sinnsykt dårlig stakkar. Er vel best å gå det jo yngre de er, så håper mine får det snart Anonymous poster hash: 5a488...669
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #10 Skrevet 25. oktober 2015 Mine fikk det da de var 2 og 4. De bør vel ha fått det før de blir voksne (spesielt med tanke på at det er farlig for gravide), så jeg ville prøvd å få de smittet før de er f.eks ferdig med ungdomsskolen (verre med fravær på vgs). Anonymous poster hash: 2d78a...cd9
Gemini77 Skrevet 25. oktober 2015 #11 Skrevet 25. oktober 2015 Ja de hadde det begge da de var 4 og 2 år gamle.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #12 Skrevet 25. oktober 2015 Ja hun fikk det da hun var 1.5 år. Utrolig greit å bli ferdig med det da hun var så liten Anonymous poster hash: 04009...961
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #13 Skrevet 25. oktober 2015 Mine var 1, 3 og 9 år da de fikk vannkopper. Minstemann var ikke født ennå da søskna hadde det, hun er 5 år nå og har fortsatt ikke hatt det.. Anonymous poster hash: 3602b...293
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #14 Skrevet 25. oktober 2015 Ja, mine 4 barn har alle hatt det før skolealder. Anonymous poster hash: 431ef...e32
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #15 Skrevet 25. oktober 2015 Ja, hadde det når han var 3. Smittet da lillesæøsteren på 8 mnd. Selv var jeg 12 når jeg fikk vannkopper, hadde kraftig utbrudd, men var i fin form. Anonymous poster hash: 3eb17...a80
❤lille stjerne❤ Skrevet 25. oktober 2015 #16 Skrevet 25. oktober 2015 Det er en fordel å få det i løpet av barneårene har jeg lært. Som ungdom/voksen blir man mye sykere. Men en 7 åring har jo noen år på seg da. Jeg var 7 selv da jeg fikk vannkopper og det forløp helt normalt.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #17 Skrevet 25. oktober 2015 ja,hadde det når han var 15 mnd og ble han mistet av brødrene på 4 og 7 Anonymous poster hash: 89bf1...2a7
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 25. oktober 2015 #18 Skrevet 25. oktober 2015 Mine unngikk det mens de gikk i barnehagen, men da begge hadde begynt på skolen klarte endelig vannkoppene å få has på dem. Jeg jubla og de klødde Heldigvis tima de det til rett før jul så de gikk glipp av lite på skolen også, og var ganske fine til julefeiring igjen
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #19 Skrevet 25. oktober 2015 Eldste fikk det da hun var 2,5 år, men nr.2 er nå 7,5 år og har enda ikke hatt det. Anonymous poster hash: 2378d...901
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #20 Skrevet 25. oktober 2015 Ja, både 7-åringen og 3-åringen hadde det da de var 2 år. Anonymous poster hash: 8a340...e48
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #21 Skrevet 25. oktober 2015 ja, alle mine tre har hatt... jeg vet ikke om det er dumt for ditt barn, men jeg er veldig glad vi er ferdig med det. Anonymous poster hash: dd121...5b6
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #22 Skrevet 25. oktober 2015 Begge mine på 5 og 7 har hatt det nå i høst. Anonymous poster hash: 13540...74d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå