Gå til innhold

Har din 7-åring hatt vannkopper?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Min har ikke.. Er det dumt? :/

 

Anonymous poster hash: c14f0...4a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei

 

Anonymous poster hash: 445ad...0d0

Skrevet

Nei og ikke 10 åringen heller!!

Skrevet

Ja, begge barna fikk det i vinter, da de var 4 og 6 år gamle.

 

Anonymous poster hash: d50a0...5a8

Skrevet

Ja han hadde det når hun var 3år min har ikke hatt det enda.

Skrevet

Min hadde som 4åring.

 

Anonymous poster hash: b77a9...bd9

Skrevet

Mine var 4, 6 og 1 1/2 da de fikk det. Hun på 1 1/2 var kraftig angrepet og har fortsatt arr i ansiktet og magen

 

Anonymous poster hash: a569e...828

Skrevet

Ja, det har han. 

 

Men om han ikke hadde hatt det hadde det jo ikke vært noen krise heller, da hadde han nok fått det neste gang det gikk vannkopper i klassen .

Skrevet

Mine jenter på 7 og 11 har ikke hatt det, til tross for at det har vært noen runder oppgjennom. Ei i klassa til eldste hadde det nå i høst, og hun ble sinnsykt dårlig stakkar. Er vel best å gå det jo yngre de er, så håper mine får det snart

 

Anonymous poster hash: 5a488...669

Skrevet

Mine fikk det da de var 2 og 4. De bør vel ha fått det før de blir voksne (spesielt med tanke på at det er farlig for gravide), så jeg ville prøvd å få de smittet før de er f.eks ferdig med ungdomsskolen (verre med fravær på vgs).

 

Anonymous poster hash: 2d78a...cd9

Skrevet

Ja de hadde det begge da de var 4 og 2 år gamle.

Skrevet

Ja hun fikk det da hun var 1.5 år. Utrolig greit å bli ferdig med det da hun var så liten

 

Anonymous poster hash: 04009...961

Skrevet

Mine var 1, 3 og 9 år da de fikk vannkopper.

Minstemann var ikke født ennå da søskna hadde det, hun er 5 år nå og har fortsatt ikke hatt det..

 

Anonymous poster hash: 3602b...293

Skrevet

Ja, mine 4 barn har alle hatt det før skolealder.

 

Anonymous poster hash: 431ef...e32

Skrevet

Ja, hadde det når han var 3. Smittet da lillesæøsteren på 8 mnd.

 

Selv var jeg 12 når jeg fikk vannkopper, hadde kraftig utbrudd, men var i fin form.



Anonymous poster hash: 3eb17...a80
Skrevet

Det er en fordel å få det i løpet av barneårene har jeg lært. Som ungdom/voksen blir man mye sykere. Men en 7 åring har jo noen år på seg da. Jeg var 7 selv da jeg fikk vannkopper og det forløp helt normalt.

Skrevet

ja,hadde det når han var 15 mnd og ble han mistet av brødrene på 4 og 7



Anonymous poster hash: 89bf1...2a7
Skrevet

Mine unngikk det mens de gikk i barnehagen, men da begge hadde begynt på skolen klarte endelig vannkoppene å få has på dem. Jeg jubla og de klødde :P Heldigvis tima de det til rett før jul så de gikk glipp av lite på skolen også, og var ganske fine til julefeiring igjen :)

Skrevet

Eldste fikk det da hun var 2,5 år, men nr.2 er nå 7,5 år og har enda ikke hatt det.



Anonymous poster hash: 2378d...901
Skrevet

Ja, både 7-åringen og 3-åringen hadde det da de var 2 år.

 

Anonymous poster hash: 8a340...e48

Skrevet

ja, alle mine tre har hatt... jeg vet ikke om det er dumt for ditt barn, men jeg er veldig glad vi er ferdig med det.



Anonymous poster hash: dd121...5b6
Skrevet

Begge mine på 5 og 7 har hatt det nå i høst.

 

Anonymous poster hash: 13540...74d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...