Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #1 Skrevet 25. oktober 2015 Forrige gang lagde vi smørbrød da barna fylte år og det var familieselskap. Tips til hva vi kan ha nå? Har vært så mye lapskaus i de siste selskapene så helst ikke det. Lyst å lage en god gryterett eller noe i form i ovnen, men må kunne lage det glutenfritt. Men kom gjerne med tips selv om de ikke er glutenfrie så gjør jeg bare om. Anonymous poster hash: 680cd...7c6
skinnfilla Skrevet 25. oktober 2015 #2 Skrevet 25. oktober 2015 Lasagne er veldig greit, Toro har en glutenfri, så kan du jo lage den andre fra bunn om du har tid og overskudd. Du får og kjøpt glutenfrie plater. Om du tar alt fra bunn. Biff stroganoff er enkelt , ta av til glutenfri. Server med ris, salat og focaccia . Koldtbord er også kjekt
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #3 Skrevet 25. oktober 2015 Vi bruker å ha hamburger og fiskeburger vi, da kan alle lage slik de selv liker best. Det er vært størst suksess her i huset. Men av gryte ville jeg nok lagd biff stroganoff med ris, salat og baguetter til Anonymous poster hash: ae107...320
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #4 Skrevet 25. oktober 2015 Har dere en god oppskrift på stroganoff? Det er hvetemel i Toro sin Anonymous poster hash: 680cd...7c6
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #5 Skrevet 25. oktober 2015 Fårikål lager edderkopp pølser til barna Anonymous poster hash: e23c5...5ec
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #6 Skrevet 25. oktober 2015 Jeg laget glutenfri lasagne til bursdagen til barnet mitt. Kjenner ingen forskjell på om lasagnen er glutenfri eller ikke:) Jeg laget den fra bunnen av med hakkatomater, løk, kjøttdeig, basilikum, salt, pepper, sukker og glutenfrie lasagneplater. Også laget jeg ostesaus av glutenfritt mel:) Jeg laget klart alt kvelden før foruten å steke den. Så en times tid før gjestene kom tok jeg den ut av kjøleskapet og satte den inn i ovnen:) kjempeenkelt og kjempegodt:) Anonymous poster hash: 10b27...59f
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #7 Skrevet 25. oktober 2015 Har dere en god oppskrift på stroganoff? Det er hvetemel i Toro sin Anonymous poster hash: 680cd...7c6 Denne er enkel og god. http://www.matprat.no/oppskrifter/gjester/biff-stroganoff/ Skulle den bli tynn, kan du jevne med maizena, det er glutenfritt. Men bruker du ekte creme fraiche (ikke lett), kremfløte eller seterrømme, blir den fyldig og fin. Du kan servere med ris, det er enklest, men potetmos er veldig godt til (hjemmelaget!) Anonymous poster hash: 5430f...6bf
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #8 Skrevet 25. oktober 2015 Reker Anonymous poster hash: 6cab1...b24
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #9 Skrevet 25. oktober 2015 Rundstykker med pålegg Pizza Lasagne Pastasalat Brødskiver med karbonade Anonymous poster hash: b7ab2...888
3 i april Skrevet 25. oktober 2015 #10 Skrevet 25. oktober 2015 Du kan feks lage en gryterett og 1 pizza eller lasagne og ha du en god salat til 😊 da kan gjestene velge og alle blir fornøyde 😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå