Gå til innhold

Varm!

MammantilNurket

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har så smått begynt å tenke på Nurk2.

De siste dagene har jeg vært SÅ varm. I går kveld måtte jeg ut på terrassen for å lufte meg flere ganger. I dag har jeg på en lett sommerkjole inne. Jeg er er ikke sånn "svett" varm eller feber-varm i hodet. Det er som jeg har en radiator inne i kroppen. Føler at jeg gløder (!)

Tidlig tegn på graviditet? Da jeg ble gravid med Nurket var jeg superkvalm og trett fra unnfangelsen. I tillegg ekstremt frossen ...

Pussige greier ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff jeg håper ikke det, for jeg har det også sånn i dag, og vi hadde IKKE tenkt at vi skulle ha flere. Eller, kan jo heller håpe at det er sånn for deg, men at jeg bare har kommet i overgangsalderen. :P

Anonymous poster hash: 2b5c0...c94
Skrevet

Huff jeg håper ikke det, for jeg har det også sånn i dag, og vi hadde IKKE tenkt at vi skulle ha flere. Eller, kan jo heller håpe at det er sånn for deg, men at jeg bare har kommet i overgangsalderen. :PAnonymous poster hash: 2b5c0...c94

Jeg er bare (?) 36 - håper virkelig at jeg ikke er i overgangsalderen

Skrevet

De siste dagene har jeg vært SÅ varm. I går kveld måtte jeg ut på terrassen for å lufte meg flere ganger. I dag har jeg på en lett sommerkjole inne. Jeg er er ikke sånn "svett" varm eller feber-varm i hodet. Det er som jeg har en radiator inne i kroppen. Føler at jeg gløder (!)

Tidlig tegn på graviditet? Da jeg ble gravid med Nurket var jeg superkvalm og trett fra unnfangelsen. I tillegg ekstremt frossen ...

Pussige greier ...

Jeg var sånn med andremann. Nesten fra dag en og hele 1. trimester. Jeg er veldig varm i utgpkt da.

Anonymous poster hash: 7377a...8b9

Skrevet (endret)

Pussige greier ...

Jeg var sånn med andremann. Nesten fra dag en og hele 1. trimester. Jeg er veldig varm i utgpkt da.Anonymous poster hash: 7377a...8b9
Takk for svar ☺️ Jeg er også varm av natur, men jeg er ikke såååå varm av meg ... Endret av MammantilNurket

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...