Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #1 Skrevet 25. oktober 2015 Har noen bekjente på fb som samler inn penger til sin mor som behøver en operasjon. Ifølge dem dør hun hvis hun ikke får den. Dama er ufør, men eier et hus såvidt jeg vet. Trist. Men skal de virkelig belage seg på fb? Hva med å ta opp et lån og bake det inn i huslån feks? Snakk om 200 000 kr. Anonymous poster hash: 9377c...2cb
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #2 Skrevet 25. oktober 2015 Hvis hun virkelig trenger den dekkes den av det offentlige. Anonymous poster hash: a900f...da0
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 25. oktober 2015 #3 Skrevet 25. oktober 2015 Og hun bor i Norge? Scam.
Gjest Skrevet 25. oktober 2015 #4 Skrevet 25. oktober 2015 Om det feks er stamcellebehandling så får man ikke det i Norge og må ty til utenlandsk behandling. Og kan jo hende at huset er belånt til pipen? Hva vet vi?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #5 Skrevet 25. oktober 2015 Har sett to slike aksjoner selv. Begge gjaldt behandling i utlandet. Den ene hadde kreft som de ikke kunne behandle mer. H*n tror jeg fikk ganske alternativ behandling i Nederland. Den andre hadde MS og fikk stamcellebehandling et eller annet sted. Jeg er usikker på hva jeg synes om dette. Har tro på at det norske helsevesenet er bra. Samtidig som jeg kan forstå hvordan pasienter og pårørende blir så desperate at de vil prøve alt, koste hva det vil Anonymous poster hash: 6386e...3bb
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 25. oktober 2015 #6 Skrevet 25. oktober 2015 Hvor mye de har mulighet til å låne på huset vet du vel strengt tatt ikke. Er det allerede belånt til pipa så er det ikke mer å hente. Som en uføretrygdet kreftpasient er det vel få som vil låne henne noe heller, sannsynligheten for å få pengene igjen er jo svært liten. Har hun familie, så hvor tenker du at de skal bo om huset må selges på tvangssalg etterpå? Når det er sagt så deltar jeg aldri på slike kronerullinger.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #7 Skrevet 25. oktober 2015 Er de 3 barn + mor burde de vel fint klare å låne 50000 hver et sted. Jeg er helt mot denne type tigging på Facebook har sett liknede mange ganger. Hadde det vært snakk om en behandling til min mor eller barn så hadde jeg tatt ekstrajobber, jeg hadde solgt alt jeg kunne, lånt osv, men ikke tigging på fb. Anonymous poster hash: e5ad9...775
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå