Gå til innhold

Kronerulling på fb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen bekjente på fb som samler inn penger til sin mor som behøver en operasjon. Ifølge dem dør hun hvis hun ikke får den. Dama er ufør, men eier et hus såvidt jeg vet. Trist. Men skal de virkelig belage seg på fb? Hva med å ta opp et lån og bake det inn i huslån feks? Snakk om 200 000 kr.

Anonymous poster hash: 9377c...2cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis hun virkelig trenger den dekkes den av det offentlige.

Anonymous poster hash: a900f...da0

Skrevet

Og hun bor i Norge? Scam. 

Skrevet

Om det feks er stamcellebehandling så får man ikke det i Norge og må ty til utenlandsk behandling. Og kan jo hende at huset er belånt til pipen? Hva vet vi?

Skrevet

Har sett to slike aksjoner selv. Begge gjaldt behandling i utlandet. Den ene hadde kreft som de ikke kunne behandle mer. H*n tror jeg fikk ganske alternativ behandling i Nederland.

Den andre hadde MS og fikk stamcellebehandling et eller annet sted.

Jeg er usikker på hva jeg synes om dette. Har tro på at det norske helsevesenet er bra. Samtidig som jeg kan forstå hvordan pasienter og pårørende blir så desperate at de vil prøve alt, koste hva det vil

Anonymous poster hash: 6386e...3bb

Skrevet

Hvor mye de har mulighet til å låne på huset vet du vel strengt tatt ikke. Er det allerede belånt til pipa så er det ikke mer å hente. Som en uføretrygdet kreftpasient er det vel få som vil låne henne noe heller, sannsynligheten for å få pengene igjen er jo svært liten. Har hun familie, så hvor tenker du at de skal bo om huset må selges på tvangssalg etterpå?

Når det er sagt så deltar jeg aldri på slike kronerullinger.

Skrevet

Er de 3 barn + mor burde de vel fint klare å låne 50000 hver et sted. Jeg er helt mot denne type tigging på Facebook har sett liknede mange ganger. Hadde det vært snakk om en behandling til min mor eller barn så hadde jeg tatt ekstrajobber, jeg hadde solgt alt jeg kunne, lånt osv, men ikke tigging på fb.

Anonymous poster hash: e5ad9...775

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...