Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #1 Skrevet 25. oktober 2015 Jeg liker å ha det fint rundt meg, det som jeg synes er pent da... Innimellom titter jeg innom noen utvalgte blogger (uvesentlig hvilke, da dette ikke er reklame;)), og jeg blir stadig overrasket over hvor mye utskiftinger det er hos mange. Nye møbler, sofaer, stuebord, spisestuemøbler, duker, gardiner, dill og dall... Så ser jeg etter om innleggene er sponset, og av og til er de det hos noen, andre har jeg aldri sett det. Det må da bli ufattelig kostbart? Men uansett... Skjønner jo at de som har disse bloggene lever og ånder for dette, men det må da være mye jobb og ikke minst dyrt. Hvor ofte bytter du ut inventar, duker, gardiner og pynteting? Gardinene husker jeg ikke når jeg hang opp, de er lyse og ensfargete. Dukene byttet jeg nå i høst, men ellers står de samme tingene fremme. Spisestuemøblene våre er vel nærmere 100 år gamle, og dermed har vi en salig blanding av gammelt, ikea og andre møbelvarehus, nille, black design og kremmerhuset. Gvis noen spør om stil har jeg ingen anelse. Men det er nå hjemmet vårt og vi har det best når det er rent og ryddig. Dagens mest meningsløse innlegg, men blir litt trist av å se den materialismen som råder hos mange. Det er vel poenget mitt... Sier ikke at jeg har vært, og tildels er der selv, men jeg tar meg selv i det og avstår å kjøpe ting bare fordi det er pent. Nå står det ting fremme spm betyr noe for oss. En vase jeg fikk som takk for hjelpa, en liten lykt fra nille fra en niese som takk for hjelpa. Anonymous poster hash: 9ff01...8b9
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #2 Skrevet 25. oktober 2015 Jeg er over gjennomsnittet opptatt av interiør og bruker mye tid og penger på det. I gjennomsnitt så bruke jeg ca 8000 - 10.000 i mnd på interiør, hus og hjem. Det er stadig med noe nytt hjem. 💗 Anonymous poster hash: 94e09...697
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå