Gå til innhold

Setter pris på svigers, men

Anbefalte innlegg

Skrevet

I helgene renner de inn døra her kl 10, ned i kjelleren og henter ting. Slamrer med døra uten å tenke seg om :/ svigers eier dette huset, men vi betaler da husleie. Vi sover gjerne etter tur i helgene pga våkenetter. Har virkelig lite privatliv i helgene altså.

Anonymous poster hash: e0643...82f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I helgene renner de inn døra her kl 10, ned i kjelleren og henter ting. Slamrer med døra uten å tenke seg om :/ svigers eier dette huset, men vi betaler da husleie. Vi sover gjerne etter tur i helgene pga våkenetter. Har virkelig lite privatliv i helgene altså.

Hva med å låse døra?

Anonymous poster hash: 8f616...fbe

Skrevet

Sett ned foten! Hvis de har nøkkel, spør om de hadde gjort dette hvis det var fremmende leieboere. Og gir deg seg ikke, så flytt!

Anonymous poster hash: a5f48...450

Skrevet

Spør om de ikke kan vente litt med å hente ting? Komme til en avtale om at de ikke har ting lagret hos dere? Finn et annet hus? 

Skrevet

Hva med å låse døra?

Anonymous poster hash: 8f616...fbe

Jo.. Nå gikk jeg tur med mini for formiddagslur og største satt inne. Derfor låste jeg ikke. Ut kom svigerfar med søppelsekker, han hadde vært i kjelleren. De er særdeles aktiv og setter seg selv alltid i arbeid eller hva jeg skal si, fra kl 9.30 i helgene. Rydder i kjeller, garasje osv. Jeg er grisetrøtt på den tiden og huset ser bomba ut! Jeg og som går i fleecebukse og collegegenser og håret i en topp. Har sjelden rykket en kopp kaffe så tidlig på formiddagen.

Skrevet

Om de har nøkkel ville jeg montert en sikkerhetslås på innsiden og gitt dem streng og klar beskjed at selv om de eier og dere er i familie så er det dere som leier og bor der. De har absolutt ingenting der inne å gjøre uten deres samtykke hvis de spør i god tid i forveien eller om de mistenker brann/lekkasje og de ikke får tak i dere.

Sett foten ned!

Anonymous poster hash: 5202d...378

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...