Gå til innhold

Setter pris på svigers, men


Anbefalte innlegg

Skrevet

I helgene renner de inn døra her kl 10, ned i kjelleren og henter ting. Slamrer med døra uten å tenke seg om :/ svigers eier dette huset, men vi betaler da husleie. Vi sover gjerne etter tur i helgene pga våkenetter. Har virkelig lite privatliv i helgene altså.

 

Anonymous poster hash: e0643...82f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I helgene renner de inn døra her kl 10, ned i kjelleren og henter ting. Slamrer med døra uten å tenke seg om :/ svigers eier dette huset, men vi betaler da husleie. Vi sover gjerne etter tur i helgene pga våkenetter. Har virkelig lite privatliv i helgene altså.

 

Anonymous poster hash: e0643...82f

Hva med å låse døra?

 

Anonymous poster hash: 8f616...fbe

Skrevet

Sett ned foten! Hvis de har nøkkel, spør om de hadde gjort dette hvis det var fremmende leieboere. Og gir deg seg ikke, så flytt!

 

Anonymous poster hash: a5f48...450

Skrevet

Spør om de ikke kan vente litt med å hente ting? Komme til en avtale om at de ikke har ting lagret hos dere? Finn et annet hus? 

Skrevet

 

I helgene renner de inn døra her kl 10, ned i kjelleren og henter ting. Slamrer med døra uten å tenke seg om :/ svigers eier dette huset, men vi betaler da husleie. Vi sover gjerne etter tur i helgene pga våkenetter. Har virkelig lite privatliv i helgene altså.

 

Anonymous poster hash: e0643...82f

Hva med å låse døra?

 

Anonymous poster hash: 8f616...fbe

Jo.. Nå gikk jeg tur med mini for formiddagslur og største satt inne. Derfor låste jeg ikke. Ut kom svigerfar med søppelsekker, han hadde vært i kjelleren. De er særdeles aktiv og setter seg selv alltid i arbeid eller hva jeg skal si, fra kl 9.30 i helgene. Rydder i kjeller, garasje osv. Jeg er grisetrøtt på den tiden og huset ser bomba ut! Jeg og som går i fleecebukse og collegegenser og håret i en topp. Har sjelden rykket en kopp kaffe så tidlig på formiddagen.

 

 

Anonymous poster hash: e0643...82f

Skrevet

Om de har nøkkel ville jeg montert en sikkerhetslås på innsiden og gitt dem streng og klar beskjed at selv om de eier og dere er i familie så er det dere som leier og bor der. De har absolutt ingenting der inne å gjøre uten deres samtykke hvis de spør i god tid i forveien eller om de mistenker brann/lekkasje og de ikke får tak i dere.

 

Sett foten ned!

 

Anonymous poster hash: 5202d...378

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...