Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #1 Skrevet 25. oktober 2015 Og jeg hadde glemt hvor dårlig jeg blir. Jeg er så uvel, går bare rundt å brekker meg, kjenner tendens til bekkenløsning og har kynnere allerede! I uke 6!!!! Akkurat nå skulle jeg ønske det var angrerett. Jeg vet det er verdt det men det er så uendelig langt frem. Har bare lyst å legge meg under dyna og grine. Anonymous poster hash: 83b63...608
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #2 Skrevet 25. oktober 2015 Føler med deg og sender over en klem😘 Jeg var der du er nå for 1,5 år siden og trodde jeg aldri skulle komme meg gjennom det. Jeg skal være ærlig å si at det var et sant helvete når det stod på når man har 2 barn fra! Men når minstemann gir meg verdens bredeste glis når han ser meg føler jeg absolutt det var verdt absolutt alt 😍😍😍 Anonymous poster hash: 8fe8d...050
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #3 Skrevet 25. oktober 2015 Man har ikke kynnere i uke 6. Du er jo så vidt gravid. Slutt å kjenne etter. Anonymous poster hash: c633a...823
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #4 Skrevet 25. oktober 2015 Man har ikke kynnere i uke 6. Du er jo så vidt gravid. Slutt å kjenne etter. Anonymous poster hash: c633a...823 Jo det har jeg faktisk. Jeg har hatt kynnere veldig tidlig og MYE i tidligere svangerskap, så dette vet jeg. Nå får jeg det når jeg trener og dersom jeg stresser fysisk. Og det er ikke situasjoner der jeg går å kjenner etter. Tro hva du vil. Anonymous poster hash: 83b63...608
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå