Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #1 Skrevet 25. oktober 2015 1 uke til termin og jeg er ganske høygravid. Føler bare for å stenge meg inne. Etter første fødsel fikk jeg hengemage som aldri ble bra, det var et så stort problem at det gikk utover psyken, gikk i store telt så ingen skulle se henget osv. Følte meg mislykket og forferdelig stygg. Kunne sikkert fått det operert, men tanken på flere barn var jo tilstede. Venter nr 2 - sistemann. Regner ikke med at magen blir bedre etter fødsel nr 2 på mirakuløst vis. Tenker mye på operasjon da henget er stort nok. Men jeg er lav og lita, og magen kan ikke vokse annet enn utover. Jeg synes det er "nedstemmende" når folk kommenterer magen. Ja, jeg har stor mage. Jeg synes t.o.m den er stygg fordi den er rar pga ødelagte magemuskler og at den henger - selv som høygravid. Symfysemålet er bare litt over streken. Vet folk ikke mener å være onde, men jeg orker bare ikke fokus på MAGE, MAGE, MAGE. Så stenger meg heller inne. Hvorfor må jeg føle det sånn? Anonymous poster hash: 224dd...e7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå