Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #1 Skrevet 24. oktober 2015 Gubben skulle ut og ta seg en øl i kveld.. Skaffet ei han kjenner til og kjøre. Plutselig fikk jg sms av han hvor han lurer på om det er greit at han spanderer middag på en kinaresturant som takk for kjøring.. Jg synes nå detta var rart mn svarte ja etter mye tanker.. Ble borte nesten 4 timer og det er 8km en vei dit.. 1. Synes jammen det var godt betalt for så kort kjøring. 2. Synes den middagen tok lang tid.. 3. Når jg har spurt om vi og barna skl dra dit og spise sier han tvert nei,for han ække noe glad i og spise der.. Har nå sagt fra at jg egentlig ikke likte det og svarte ja i forvirrede tanker i stad.. Spurt hvorfor det plutselig var greit og spise der nå og at jg synes det var dyre bensinpenger for så kort vei.. Mn da svarer han meg ikke.. Burde jg bekymre meg for noe eller overdriver jg her?? Forholdet vårt har hengt i en tynn tråd par mnd mn jg trodde alt var bra. Mn blir skeptisk nå :/ Anonymous poster hash: 2919e...421
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #3 Skrevet 24. oktober 2015 Hadde tenkt at han løy. Enig med Pashla.... det virker dessverre som om mannen din lyver for deg. Jeg er ikke for snoking, men har dere felles konto så sjekk om det er trukket penger fra det spisestedet. Anonymous poster hash: a5d2f...550
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #4 Skrevet 24. oktober 2015 Er det en dame som skulle kjøre han da? Anonymous poster hash: 82e12...e2b
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #5 Skrevet 25. oktober 2015 Jeg hadde blitt veldig overrasket om min mann gjorde dette. Hadde han spurt, hadde jeg sagt nei. Tatt en alvorsprat når han kom hjem. Hadde jeg i villrede som deg sagt ja, ville jeg ha ringt og spurt hva som tok så lang tid. Deretter tatt en prat om at det ikke er greit å gå ut å spise med andre damer... Anonymous poster hash: 10cbc...296
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #6 Skrevet 25. oktober 2015 Hadde blitt dritsur. Ikke greit! Han kunne bare betalt henne med cash... Anonymous poster hash: c7f90...3cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå