Gå til innhold

Mannen sover på sofaen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg har vært inne og vekket han to ganger uten at han gidder å reise seg. Er det frekt om jeg legger meg til å sove nå... Tipper han har vondt imorgen da, ikke den beste sofaen, vil ikke ha en sur mann...

Anonymous poster hash: 9fd1c...bf7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er helt ødelagt etter jobb idag, så tviler sofaen hjelper på det 🙈

Tror det er best å lokke han enda en gsng til køys for å slippe en sliten mann imorgen.

HI

Anonymous poster hash: 9fd1c...bf7

Skrevet

Du kan jo alltids prøve en siste gang. Men om han heller ikke da går og legger seg og ender å være sur i morgen fordi han ikke har ligget godt, da hadde jeg krevd at han skjulte suringen sin og holdt den for seg selv. Er han så sliten så bør han gå og legge seg i senga, å ta ut egen surhet på andre er ikke aktuelt for noe han selv er skyld i på den måten.

Anonymous poster hash: 8a672...c3d
Skrevet

Du er en skikkelig snill kone! Kanskje for snill, om du sitter oppe og venter på å få vekket han, i tillegg er du bekymret for om HAN blir sur?

Mye bortskjemte menn der ute :)

Men jeg har kanskje noe å lære?

Anonymous poster hash: 75c20...1fa

Skrevet

Kan skjønne at du ikke må legge deg før mannen er trygt på plass under dyna si!

Sett deg på en stol (ikke for behagelig selvsagt, da kan det jo være at du sovner!) og vent på at det passer han å forflytte seg. Da må du sørge for at han ikke møter noen hindringer på sin vei til soverommet før du selv kan legge deg.

Gjest Antarctica
Skrevet

Kan skjønne at du ikke må legge deg før mannen er trygt på plass under dyna si!

Sett deg på en stol (ikke for behagelig selvsagt, da kan det jo være at du sovner!) og vent på at det passer han å forflytte seg. Da må du sørge for at han ikke møter noen hindringer på sin vei til soverommet før du selv kan legge deg.

Hun må pakke dyna rundt ham og synge en sang før han kan gå til ro, må du huske. Ikke lett dette.

Skrevet

Hun er bare for snill, så jeg forstår ikke hvorfor dere er så sarkastiske med henne?

Noen er for snille, og hun er tydeligvis en av de, og da er hun den siste dere burde rakke ned på!!!

Gjest Antarctica
Skrevet

Hun er bare for snill, så jeg forstår ikke hvorfor dere er så sarkastiske med henne?

Noen er for snille, og hun er tydeligvis en av de, og da er hun den siste dere burde rakke ned på!!!

Hun sitter oppe og venter på at en sovende mann skal velge å sove et annet sted?!? Nei, da er hun ikke snill! Da har hun HELT misforstått sin rolle i et samliv. Det bør hun gjøre om på. Men så lenge hun velger å leke mamma for lille mannebassen sin, forbeholder jeg meg retten til å le meg fillete!

Skrevet

Hun sitter oppe og venter på at en sovende mann skal velge å sove et annet sted?!? Nei, da er hun ikke snill! Da har hun HELT misforstått sin rolle i et samliv. Det bør hun gjøre om på. Men så lenge hun velger å leke mamma for lille mannebassen sin, forbeholder jeg meg retten til å le meg fillete!
Du er fortsatt sarkastisk og enda mer usjarmerende!

Tenker mannen din skulle ønske du var i alle fall halvparten av det HI er!

Gjest Antarctica
Skrevet (endret)

Tenker mannen din skulle ønske du var i alle fall halvparten av det HI er!

Nei, min mann sover i sofaen hver kveld, men han er så voksen at han ikke drar meg inn i det.

Og jeg var ikke sarkastisk. Jeg mente hvert ord i det siste innlegget, hvis du lurte. Helt bokstavelig. Ikke ment som humor overhodet, verken sarkastisk eller annen type.

Endret av Pashla
Skrevet

Noen er for snille, og hun er tydeligvis en av de, og da er hun den siste dere burde rakke ned på!!!Anonymous poster hash: 75c20...1fa

Tenker mannen din skulle ønske du var i alle fall halvparten av det HI er!Anonymous poster hash: 75c20...1fa

Herregud for ei hurpe du er!

Nei, min mann sover i sofaen hver kveld, men han er så voksen at han ikke drar meg inn i det.

Og jeg var ikke sarkastisk. Jeg mente hvert ord i det siste innlegget, hvis du lurte. Helt bokstavelig. Ikke ment som humor overhodet, verken sarkastisk eller annen type.

Anonymous poster hash: 5e210...859

Skrevet

Her i huset er det jeg som sovner på sofaen.

Tidligere prøvde mannen min å vekke meg flere ganger før han selv gikk og la seg. Det som skjedde hver eneste gang, var at jeg ble sur, kjeftete og direkte ufin..... Og så sov jeg videre.... På sofaen.... Neste dag husket jeg ikke så mye av det.

Stakkars mann. Jeg har sagt til ham at han bare skal la meg være. Får jeg vondt i nakken, så får jeg vondt i nakken. Min nakke, mitt problem.

Så nå gir han beskjed om at han legger seg og sier god natt. Noen ganger, hvis jeg er våken nok, tusler jeg etter, men stort sett sover jeg til i ett-totiden. Så tusler jeg til sengs, stiv i ryggen og med vondt i nakken..... Men, det er fullstendig min egen feil.

Anonymous poster hash: b0b72...5dc

Skrevet

Her i huset er det jeg som sovner på sofaen.

Tidligere prøvde mannen min å vekke meg flere ganger før han selv gikk og la seg. Det som skjedde hver eneste gang, var at jeg ble sur, kjeftete og direkte ufin..... Og så sov jeg videre.... På sofaen.... Neste dag husket jeg ikke så mye av det.

Stakkars mann. Jeg har sagt til ham at han bare skal la meg være. Får jeg vondt i nakken, så får jeg vondt i nakken. Min nakke, mitt problem.

Så nå gir han beskjed om at han legger seg og sier god natt. Noen ganger, hvis jeg er våken nok, tusler jeg etter, men stort sett sover jeg til i ett-totiden. Så tusler jeg til sengs, stiv i ryggen og med vondt i nakken..... Men, det er fullstendig min egen feil.

Anonymous poster hash: b0b72...5dc

Akkurat som meg... 😂

Anonymous poster hash: fb4fe...0c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...