Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #1 Skrevet 24. oktober 2015 Jeg gjorde det ikke sommer, 2 uker I sol og varme meg, han og barna. Veldig skeptisk før vi dro, vi har Vært som hund og katt lenge. Men nå er det 5 år siden bruddet og vi har begge nye kjærester og mer enige om ting. Samboeren min har ikje vist noe tegn til sjalusi eller sagt noe negativt om dette. Må innrømme jeg ikke hadde likt om det var motsatt men det kommer nok ikke til å skje tror jeg. Samboeren min liker ikke å reise bort i ferier og jeg synes det går ann en gang I blant. Problemet nå er at jeg tror eksen fortsatt er litt interessert, han sier det ikke direkte men virker som han går å håper på noe. Jeg er overhodet ikke interessert i han men føler det blir litt vanskelig å reise på tur med han da..har ikke fortalt samboeren om dette. Barna storkose seg på tur med oss og vi hadde mye bedre tid til dem og noen å spleise med så egentlig en fin ting, bare han ikke hadde hintet sånn... Hva synes dere, umoralsk eller ikke? Anonymous poster hash: cc4c0...9c9
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #2 Skrevet 24. oktober 2015 Hvis du har mistanke om at eksen din er interessert så er det umoralsk. Dere fører din kjæreste bak lyset. En annen ting, jeg hadde ikke blitt sammen med en mann som "ikke liker å dra på ferie" med meg og barna mine. Hva hvis dere gifter dere? Skal du fortsatt reise på ferie med eksen mens din ektemann sitter og venter hjemme? Sånne ting-med-ekser-greier fungerer fint når begge er single. Da er det ikke så farlig hvis det ligger interesse eller følelser i lufta. Med en gang man har fått seg fast følge blir det mye mer komplisert. Barna storkoste seg ja, men barna trenger ikke ALLTID å være midtpunktet i hele verden. Dere kan skape nye fine minner med hhv deg og din kjæreste, og eksen og hans kjæreste. Anonymous poster hash: c7a96...7b2
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #3 Skrevet 24. oktober 2015 Ville synes det var ekstremt merkelig å være sammen med en mann som ikke ville reise på ferie med meg og mine barn. Ville også synes det var merkelig om min kjæreste valgte å reise på ferie med sin ekskone og deres felles barn. Om begge er single er det noe annet, men i deres situasjon virker det jo bare fjernt. Anonymous poster hash: eecea...d60
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #4 Skrevet 24. oktober 2015 Jeg har ingen plan om å føre han bak lyset og kan godt fortelle han hva jeg tror. Jeg vet jo egentlig ikke heller, min eks har ny kjæreste og virker fornøyd med forholdet. Min samboer har 200 reisedøgn I året så jeg skjønner han ikke er så gira på charter når han først har noen dager fri. Det er ok for meg fordi han kommer ikke til å jobbe sånn for alltid. I mellomtiden ønsker jeg som ikke reiser hele tiden, å dra noen turer med barna. Og det er faktisk litt lettere å være to voksne på to barn.. Anonymous poster hash: cc4c0...9c9
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #5 Skrevet 24. oktober 2015 Så latterlig Anonymous poster hash: b6a3c...11a
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #6 Skrevet 24. oktober 2015 Fordi? Ingen er misfornøyde med det så så latterlig kan det vel ikke være? Anonymous poster hash: cc4c0...9c9
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #7 Skrevet 24. oktober 2015 Reiste til syden ei uke med exen jeg. Gikk veldig bra. En på sovesofa med ene ungen, andre på soverommet med andre ungen. Tiden sammen med unga tok vi sammen. Om kvelden når unga sov, så tok vi oss en tur ut annenhver kveld. Jeg var fortsatt singel, han hadde ny dame. Turen var bestilt ett halvt år før det ble slutt, så ungene hadde gledet seg masse Så.vi kunne ikke la de få den skuffelsen i tillegg til at vi gikk fra hverandre Anonymous poster hash: d86db...dc9
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #8 Skrevet 25. oktober 2015 Jeg gjorde det ikke sommer, 2 uker I sol og varme meg, han og barna. Veldig skeptisk før vi dro, vi har Vært som hund og katt lenge. Men nå er det 5 år siden bruddet og vi har begge nye kjærester og mer enige om ting. Samboeren min har ikje vist noe tegn til sjalusi eller sagt noe negativt om dette. Må innrømme jeg ikke hadde likt om det var motsatt men det kommer nok ikke til å skje tror jeg. Samboeren min liker ikke å reise bort i ferier og jeg synes det går ann en gang I blant. Problemet nå er at jeg tror eksen fortsatt er litt interessert, han sier det ikke direkte men virker som han går å håper på noe. Jeg er overhodet ikke interessert i han men føler det blir litt vanskelig å reise på tur med han da..har ikke fortalt samboeren om dette. Barna storkose seg på tur med oss og vi hadde mye bedre tid til dem og noen å spleise med så egentlig en fin ting, bare han ikke hadde hintet sånn... Hva synes dere, umoralsk eller ikke? Anonymous poster hash: cc4c0...9c9 Reiser overhodet ikke på tur med ekser - direkte rart! Hvertfall om man har nye kjærester. Barna kan da lære at mor og far er venner uten at man skal feriere sammen. Det er ikke normalt når man ikke er et par, og den nye kjæresten venter hjemme. Anonymous poster hash: ef23e...538
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #9 Skrevet 25. oktober 2015 Oi, jeg må være unormal! Jeg hadde blitt veldig, VELDIG sjalu om min nåværende kjæreste hadde dratt på tur med barn og x😱 Om jeg hadde fått være med hadde det vært greit, for hun er veldig hyggelig. Men de to alene? Jeg hadde ikke sovet på en uke😂 Anonymous poster hash: 3ae4d...7ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå