Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #1 Skrevet 24. oktober 2015 Som strømpebukser, under dressen i vinter og inne i barnehagen? Eller er dette forbeholdt jenter...? Tenker slike som dette: http://www.kappahl.com/nn-NO/temporary/skickade-till-oversattningar-1/317818/ Anonymous poster hash: 4ef1d...cd2
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 24. oktober 2015 #2 Skrevet 24. oktober 2015 Nei, jeg syns ikke det. Longs ja, men ikke tights. Jeg syns den du viste er mer tights..
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #3 Skrevet 24. oktober 2015 Selvfølgelig KAN de det. Personlig skjønner jeg ikke hvorfor du vil kjøpe tights i bomull. Hva med longs i ull eller superundertøy? Anonymous poster hash: 1e3fa...b0c
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #4 Skrevet 24. oktober 2015 Nei, jeg syns ikke det. Longs ja, men ikke tights. Jeg syns den du viste er mer tights.. Takk for svar. Det har jo blitt ganske populært med det til både jenter og gutter. For eksempel slik som her: http://a.dilcdn.com/bl/wp-content/uploads/sites/8/2013/04/image-3469.pngMen jeg er liksom litt usikker. Anonymous poster hash: 4ef1d...cd2
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #5 Skrevet 24. oktober 2015 Selvfølgelig KAN de det. Personlig skjønner jeg ikke hvorfor du vil kjøpe tights i bomull. Hva med longs i ull eller superundertøy? Anonymous poster hash: 1e3fa...b0c Sønnen min har eksemhud og tåler ull dårlig innerst mot huden. Han er i tillegg ekstremt varm av seg, så erfaringsmessig funker det supert med bomull inne og fleece/ulldress utenpå under dressen. Dette var jo uansett bare et eksempel på en litt kjønnsnøytral leggings for å understreke hva slags plagg jeg mente. Anonymous poster hash: 4ef1d...cd2
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #6 Skrevet 24. oktober 2015 Selvfølgelig kan gutter det. Det er små barnehagebarn. Kan godt ta på skjørt eller kjole også. 😊 Anonymous poster hash: 870d7...fb0
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #8 Skrevet 24. oktober 2015 Mine gutter bruker bomulls-stillongs om vinteren. med mønster ofte. De er jo helt like som tights, men de selges som stillongs. (tåler ikke ull) så ja det kan han da. Anonymous poster hash: f354c...c6c
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #9 Skrevet 24. oktober 2015 Jeg fikk leggings-dilla til mine gutter for 1 -1.1/2 år siden. Digger leggings med møbster, kjøp de gjerne litt større, mine er nå 92 og 110 men i leggings kjøper jeg 98-104 eller 116/122 til han største leggingsene Lindex har er litt tykkere enn "jente-leggings" heldigvis. Desverre er ofte utvalget på gutteavdelinger dårlig i kjedebutikkene, kappahl, Lindex og Zara har heldigvis begynt å få inn mye til guttene 👏 bra noen kjedebutikker følger med på hva som er det kuleste gutta kan gå med. Mye fint man kan bestille på nett også, anbefaler filemonkid, hubbleandduke, minirodini, tigernookdesigns Anonymous poster hash: 76260...4ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå