Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #1 Skrevet 24. oktober 2015 Noen som vet hvordan miljøet er der? Anonymous poster hash: ee9db...85a
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #2 Skrevet 24. oktober 2015 Har hatt et frynsete rykte, men er blitt betraktelig bedre ut fra det jeg hører av folk i området. Anonymous poster hash: 2221a...3e1
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #3 Skrevet 24. oktober 2015 Heggedal har blitt et mye bedre sted enn det var for 25 år siden. Det har også fått en liten ansiktsløfting. Jeg kunne fint ha flyttet til Heggedal Anonymous poster hash: 132f3...8c0
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #5 Skrevet 24. oktober 2015 Vet om flere fr Heggedal som flytter tilbake igjen Anonymous poster hash: ee9db...85a
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #6 Skrevet 24. oktober 2015 Jeg har bodd der i en periode, og syntes det var skikkelig stusselig.. Men sammenlignet med feks Røyken er det bra Bor et annet sted i Asker nå, og trives mye bedre Men generelt er jo Asker flott! Anonymous poster hash: a98b4...2df
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #7 Skrevet 25. oktober 2015 Ja det ville jeg Anonymous poster hash: a3bba...35b
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #8 Skrevet 25. oktober 2015 Ja, og særlig framover etter det nye sentrumet er på plass Anonymous poster hash: ee9db...85a
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #9 Skrevet 25. oktober 2015 Nei ville ikke bodd i Heggedal.Det er en forsøksgård i Heggedal.De driver med forsøk på hunder.Den har ligget der i sikkert 50 år.,Hadde ikke orket å bodd i nærheten av den forsøksgården. Anonymous poster hash: c022a...d47
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #10 Skrevet 25. oktober 2015 Nei. Men det er pga det gamle ryktet som henger igjen. "Bare narkomane der.." Men jeg trives veldig godt sør i røyken Anonymous poster hash: 9fc81...c76
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #11 Skrevet 25. oktober 2015 Nå, ja. For 20 år siden nei. Anonymous poster hash: eb230...43a
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #12 Skrevet 25. oktober 2015 d47 Er det sant?? Hvor ligger den? Og hvorfor er ikke den stoppet for lenge siden?? Anonymous poster hash: a98b4...2df
pifi med tre nurk Skrevet 25. oktober 2015 #13 Skrevet 25. oktober 2015 Nei, men jeg kunne ikke tenkt meg å bodd noen andre steder enn der jeg bor heller..
Mamma_til_2 Skrevet 25. oktober 2015 #14 Skrevet 25. oktober 2015 Nei ville ikke bodd i Heggedal.Det er en forsøksgård i Heggedal.De driver med forsøk på hunder.Den har ligget der i sikkert 50 år.,Hadde ikke orket å bodd i nærheten av den forsøksgården. Anonymous poster hash: c022a...d47 Den er nedlagt! http://touch.budstikka.no/nyheter/nyheter/bare-burene-star-igjen/s/2-2.310-1.8677542
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #15 Skrevet 25. oktober 2015 Piss preik at dyrene hadde det godt.Det ble brukt hunder i dyreforsøk .Det skapte store reaskjoner fordi dyrene ble utsatt for grusomme ,smertefulle forsøk. Anonymous poster hash: c022a...d47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå