Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #1 Skrevet 24. oktober 2015 Hvordan kan jeg vite at alt er ute? Oppdaget MA I uke 11,hadde fødd I uke 7 men livmor og morkake vokste fortsatt. Begynte å bli I går, noen små klumper og ellers som en vanlig mens. I natt sikkelig vondt, paracet hjalp ikje, et par timer og mer blod. Nå I dag nok med truseinnlegg. Vet ikke men synes det virker for lite til å være over? 1,5 time til sykehuset så blir ingen svipptur dit akkurat. Anonymous poster hash: 7f96f...43b
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #2 Skrevet 24. oktober 2015 Dødd selvfølgelig.. Anonymous poster hash: 7f96f...43b
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #3 Skrevet 25. oktober 2015 Ring lege Anonymous poster hash: 5a9c8...16d
sug lut Skrevet 25. oktober 2015 #4 Skrevet 25. oktober 2015 Huff, du har det nok vondt nå. Håper du har noen å snakke med. Det gikk omtrent som du beskriver, og så var det over av seg selv hos meg.
amandine Skrevet 25. oktober 2015 #5 Skrevet 25. oktober 2015 Jeg måtte inn og ha en utskrapning. Det var fryktelig vondt i sjela. Sender deg gode tanker, hvis det ikke gir seg eller hvis du føler deg uvel eller får feber må du ikke nøle med å komme deg til lege.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå