Gå til innhold

Reisetips i desember......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker så gjerne å glede barna med en sydentur i romjula! Vi skulle egentlig dra i høstferien, men vi fikk det ikke til og barna ble såklart skuffa!

De har aldri vært i Syden før, så jeg ønsker gjerne et sted med varme og bading!! Og helst ikke så lang flytur da ingen av barna har flydd før. Barna er 5 og 9 år.

Noen som kan anbefale meg noe? Finnes det sommertemperaturer noe sted i "nærheten" i desember?

Anonymous poster hash: 9906d...a81

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det"nærmeste" blir vel Kanariøyene:)

Anonymous poster hash: 7f965...066

Skrevet

Kanariøyene er vel det eneste aktuelle med en rimelig kort flytid. Det kan være kaldt i sjøen, så pass på at hotellet har oppvarmet basseng.

Anonymous poster hash: ab979...843

Skrevet

Takk for svar 😊

Skrevet

Jeg ønsker så gjerne å glede barna med en sydentur i romjula! Vi skulle egentlig dra i høstferien, men vi fikk det ikke til og barna ble såklart skuffa!

De har aldri vært i Syden før, så jeg ønsker gjerne et sted med varme og bading!! Og helst ikke så lang flytur da ingen av barna har flydd før. Barna er 5 og 9 år.

Noen som kan anbefale meg noe? Finnes det sommertemperaturer noe sted i "nærheten" i desember?

Egypt. Vi har veldig god erfaring med Jaz Aquamarine. Reiser gjennom Star Tour (tar hotelltaxi fra flyplassen- mye billigere enn bussen). Nydelig all inclusive hotell. Vi skal dit i desember og da er det 20-22 grader i lufta. De oppvarmede bassengene ligger på 26. Mange sklier og meget bra for både voksne og barn. Var der for 2 år siden, men den gang på sommeren - vaaaaaarmt!

Anonymous poster hash: 765eb...455

Skrevet

Egypt. Vi har veldig god erfaring med Jaz Aquamarine. Reiser gjennom Star Tour (tar hotelltaxi fra flyplassen- mye billigere enn bussen). Nydelig all inclusive hotell. Vi skal dit i desember og da er det 20-22 grader i lufta. De oppvarmede bassengene ligger på 26. Mange sklier og meget bra for både voksne og barn. Var der for 2 år siden, men den gang på sommeren - vaaaaaarmt!

Anonymous poster hash: 765eb...455

Takk, så mye for konkret tips! Jeg skal sjekke, dette høres midt i blinkende ut for oss!

Skrevet

Kanariøyene er det sikreste.

Egypt har jeg vært i flere ganger. Etter min mening er det kun en grunn til å dra til Egypt og det er dykking......

Å gå rundt i gatene som dame er skikkelig slitsomt og det er et av verdens skitneste land.

Anonymous poster hash: 2ded5...6ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...