Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #1 Skrevet 24. oktober 2015 Jeg er virkelig i tenkeboksen på om jeg har lyst å vite kjønn på ultralyd. De andre to gangene har jeg fått vite det på ultralyden, og da følte jeg at jeg ble mere kjent med den lille i magen. Det ble "han" i stedet for "den", og så fant vi navn ikke lenge etterpå, så da ble det "Navn" i stedet for han.. 😊 men denne gangen har jeg litt lyst å vente. Er det noen av dere som ventet til fødselen? Følte dere at dere ble mindre kjent med babyen, når dere ikke "visste" hvem som var der inne? Huff.. Føler meg litt dum her nå 😁 var det vanskelig å handle inn utstyr på forhånd? Synes det meste er i blått, rosa eller hvitt. Ser litt kjedelig ut når alt er hvitt (Hehe, jada vet det høres veldig dumt ut😁).. Ble fødselen kanskje litt mere motiverende? Eller føltes ventetiden mye lengere, fordi man er så spent på hva man får? Anonymous poster hash: 8b3cf...ff6
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #2 Skrevet 24. oktober 2015 Jeg visst nr 1 men ikke nr 2. Det var kjempespennende! Jeg er ikke så nøye på rosa/blått etc så kjøpe veldig lite før nr 2 kom. Han arvet noe fra storesøster, og noe kjøpte jeg etter fødselen. Det var utrolig gøy å ikke vite hva som kom! Skal definitivt ikke vite hvis det blir en nr 3. Anonymous poster hash: f76df...a9d
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #3 Skrevet 24. oktober 2015 Vi har ikke visst kjønnet de to gangene jeg har gått gravid. Syns det er mest spennende. Har følt meg knyttet til babyen uansett. Har også bare kalt den baby. I forhold til innkjøp har det vært null problem. De første plaggene har vi kjøpt kjønnsnøytrale. Veldig stas med handling av rosa eller blått etter fødsel. Av de store tingene går det i nøytrale farger uansett. Vi fant både gutte- og jentenavn vi kunne tenke oss. Fikk gutt første gang, da hadde jeg veldig følelse på gutt selv. Denne gangen sa alle at nå kommer jenta. Men vi fikk en skjønn liten gutt til. Når de la han på brystet mitt så tenkte jeg bare at klart det var en gutt! Jm fant frem både rosa og blått bånd, syns det var spennende hun også. Vi hadde med rosa og blå lue 😊 Syns det var veldig spennende under fødselen, lurte fælt å om det var gutt eller jente. Lykke til ☺ Anonymous poster hash: a8987...6b4
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #4 Skrevet 24. oktober 2015 Jeg har tre barn. Gutt-Jente-Gutt. Vi visste ikke hva vi fikk noen av gangene. Syntes det var fantastisk spennende :-) Anonymous poster hash: e45b5...581
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #5 Skrevet 24. oktober 2015 Visste ikke med noen av de. Har en gutt og en jente. Var veldig spennende, og følte meg veldig knyttet til de begge to ☺️ For meg var det veldigviktig at pappaen fikk avsløre for meg hvilket kjønn vi fikk. Jeg ville ikke at jordmoren skulle si det ☺️ Det var veldig stas for både pappaen og meg. Jeg fikk bære frem barnet og han var den første som visste hva vi fikk! Veldig spesiell følelse 💕 Ville ikke visst med en evt nr 3 heller ☺️ Anonymous poster hash: 586a7...39d
ØYNE Skrevet 24. oktober 2015 #6 Skrevet 24. oktober 2015 (endret) Vi viste med første siden jeg ville. Andre gangen fikk faren viljen, og jeg må innrømme at det var veldig spennende å ikke vite Neste gang vil jeg heller ikke vite (til tross for at jeg er super nysgjerrig). Forresten, kjønnet var så viktig ved fødselen at vi glemte å sjekke hva det var Endret 24. oktober 2015 av ØYNE
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #7 Skrevet 24. oktober 2015 Vi visste med første, men ikke med andre. Følte meg like nær barnet i magen. Syns det var veldig spennende å ikke vite, og at det ble motsatt av hva alle trodde var også morsomt. Skulle jeg hatt en til ville jeg helt klart ikke visst hva det ble! Anonymous poster hash: 62bf3...b41
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #8 Skrevet 24. oktober 2015 Vi visste ikke med noen av barna, to stk. Helt magisk å vente til fødsel Skal absolutt vente hvis vi får en nr 3 også. Forstår ikke logikken til de som vil vite. Knyttet meg minst like mye til barnet. Og mye nøytralt å få tak i Anonymous poster hash: b7d0f...32e
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #9 Skrevet 24. oktober 2015 Visste ikke med nr 1, men hadde ingen problem med å føle tilknytning til den lille i magen. Syntes heller ikke ventetiden ble noe lengre. Det var en utrolig følelse å få vite kjønnet ved fødselen, kanskje spesielt fordi jeg hadde en magefølelse for jente, men ikke helt turte å tro på det. Samtidig er det jo så mange følelser rundt fødsel, og det å vite kjønn la ingen demper på det for min del da jeg fikk nr to. Kjøpte klær i limegrønt, lysegrønt og brunt. Og alt utstyr i nøytrale farger. Så fikk vi mye i rødt, rosa og lilla i gaver etterpå, så var veldig greit at vi hadde noe i nøytrale farger også. Jeg venter nå nr tre, og har vært usikker på om jeg vil vite eller ikke... Men tror nok nysgjerrigheten er litt for sterk... Så heller nok mot å vite... Anonymous poster hash: ca520...2b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå