Gå til innhold

for eller imot nattåpen barnehage? u/t

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 58a90...336

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For

Anonymous poster hash: a3cd4...8cd
Skrevet

Veldig imot.

Anonymous poster hash: f407e...622
Skrevet

Veldig for

Anonymous poster hash: 4dd80...ab8

Skrevet

Veldig imot

Anonymous poster hash: ac3b5...36f

Skrevet

Mot. Selv om jeg jobber turnus selv.

Anonymous poster hash: 16274...89f

Skrevet

Mot. Skal barnet være i bhg fra det legger seg til mamma står opp etter nattevakta da?

Anonymous poster hash: 43274...635

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Imot.

Selv om jeg forsåvidt kan se behovet.

Skrevet

Imot

Anonymous poster hash: c4a92...b93

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt dette jeg...... har vi ungene i barnehagen for at de skal få leke og utforske livet sammen med andre barn og kompetente voksne, eller for å oppbevare dem ett sted menns vi jobber?

Skrevet

Jeg er for for de som trenger det. Turnusarbeidende aleneforeldre, og bare i forbindelse med turnus.

Anonymous poster hash: af815...8d5

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt dette jeg...... har vi ungene i barnehagen for at de skal få leke og utforske livet sammen med andre barn og kompetente voksne, eller for å oppbevare dem ett sted menns vi jobber?

Begge deler!

Skrevet

Begge deler!

Hvordan legge opp ett godt opplegg for barna som er der mest om natta? Det vil jo være endel de ikke får med seg, men så er det jo barn som ikke går i barnehage i det hele tatt....... 

Skrevet

Mot. Barna skal ikke ryddes vekk fra samfunnet, samfunnet skal gjøres levelig for barn.

Anonymous poster hash: 13c05...a1f

Skrevet

For. For de som har beviselig behov for det.

Anonymous poster hash: a2be7...21e

Skrevet

Litt usikker, det kommer an på hvor mye ekstra det vil koste og hvem som får regninga. (Har ikke behov for det selv, og er ærlig talt ikke interessert i å betale så mye ekstra for at andre skal få det.)

Men skal det være så bør det være med visse forutsetninger. F.eks. et maks antall totale timer per mnd og at det legges opp på en tryggest mulig måte for barna.

Anonymous poster hash: d6f48...412
Skrevet

er veldig for :) enda jeg ikke trenger det,men er behov for dette i norge, er mange alenemødre for eksempel som trenger en inntekt

Skrevet

Imot!

Skrevet

I mot!

Hilsen førskolelærer

Anonymous poster hash: b8dec...502

Skrevet

Imot. Er alenemor og har jobbet turnus. Hva med den dagen barna skal over i skolen? Skal det bli nattåpen sfo?

Anonymous poster hash: fcdf3...943

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...