Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #1 Skrevet 24. oktober 2015 Jeg har sakte men sikkert innsett at endel ting har endret seg, og vedvart, ved kroppen/kroopsfunksjonene mine. Og må ærlig si at det skremmer meg litt, samtidig som jeg føler meg hypokonder. Har ikke vært hos legen, vil heller lufte det bl.a. her først, for å se om det faktisk er noe å bry seg om, eller om det er helt vanlig pga alder e.l. ;-) Her er symptomene; Jeg tisser mye oftere enn før. Samtidig er det vanskelig å 'komme i gang' med å tisse, og jeg ført heller ikke alltid at jeg blir helt ferdig. Jeg er fryktelig træg i magen, for å si det pent. Får liksom aldri til å gå på do skikkelig/føler ikke jeg får tømt meg helt. (Beklager detaljer!) Etter anstrengelse (hard trening e.l.) eller sex blør jeg. Ikke mye, men så godt som hver gang. Jeg er ALLTID trøtt! Har aldri noensinne overskudd og føler meg aldri uthvilt. Blir SPRØ av det! Og selv om jeg likevel bare gjør ting, som f.eks. trening e.l., så er det et slit. Jeg er så ofte hes. Som om stemmen ikke virker godt nok lenger. Ikke forkjølelse eller noe sånt, ikke sår hals..bare hes. :-/ Aner ikke om dette har sammenheng med hverandre. Kosthold og aktivitetsnivå er godt og uendret. Jeg er 27 år. 2 barn, yngste i førskolekolealder. Hva skjer?? Anonymous poster hash: d832a...c6e
TPK Skrevet 24. oktober 2015 #2 Skrevet 24. oktober 2015 Gå til legen! Spesielt det med blødning hadde fått meg til legen.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #3 Skrevet 24. oktober 2015 Jeg er 37 år!! Bommet bare litt på tastaturet! :-P Hva kan slike blødninger være? Kan ikke bare være hormonelt da? Eller pga spiralen? Bør jeg gå til fastlegen eller gynekolog? :-/ Anonymous poster hash: d832a...c6e
TPK Skrevet 24. oktober 2015 #4 Skrevet 24. oktober 2015 Begynn hos fastlegen, legg frem alle symptomene. Han kan se sammenhenger som ikke vi ser.
Gjest Antarctica Skrevet 24. oktober 2015 #5 Skrevet 24. oktober 2015 Kan være mye forskjellig, høres ut som noe Indremedisinsk: Stoffskifteproblemer, diabetes, anemi, vitaminmangel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå