Gå til innhold

Fly til Oslo 1,5 måned før termin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin 18 juni, og har bestilt konsertbilletter til meg og min mor i Oslo (vi bor i nord) den 6 mai. Skal være der en helg og bare kose oss.

Men min mor kom plutselig på at min datter (4 år) ble født 1 måned før tiden, og jeg ble også innlagt to uker før denne pga mye rier og var helt avflatet.

Jeg prøver å fortelle min mor at jeg hadde en tung graviditet pga barnefar konstant var utro, jeg var ung, vi kranglet ofte/mye/heftig og jeg tror det ustabile forholdet vårt utløste tidlig fødsel pga stress. Jeg jobbet også ekstremt mye nattevakter frem til fødsel som også trigget dette (+ mye kaffe og røyk).

Nå eier jeg og min nåværende samboer hus (vært sammen siden min datter var 6 måneder gammel) og jeg studerer. Tar livet med ro. Drikker ikke kaffe og driver ikke med nikotin. Jeg tror jeg blir å ha et mye bedre svangerskap og uroer meg ikke for en tidlig fødsel.

Hadde dere turt å dratt nedover?

Anonymous poster hash: 158c1...3e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja

De har sykehus i Oslo også :)

Anonymous poster hash: 24186...b50
Skrevet

Ville holdt meg hjemme.

Anonymous poster hash: d743a...2c6

Skrevet

Jeg hadde dratt. Skulle du tilfeldigvis føde så er det mulig å få det til også i Oslo 😉

Og når du i tillegg har med mammaen din, så vet du at du har med deg noen som faktisk er en støtte under en fødsel.

Nå skal ikke jeg si så mye, jeg var på hytta, som ligger i Sverige, 2 dager før termin. Det meste ordner seg, og jeg ser ikke noen grunn til å sette verden på hold pga dersomatte hvisomatte....

Anonymous poster hash: e5562...08f

Skrevet

Har garantert gjort alt jeg kunne før fødselen. 👍🏼😊

Anonymous poster hash: b37f1...ec5

Skrevet

Hadde reist😊 Reiste selv en del før fødselen og hadde ett avslappet forhold til det. De har sykehus i Oslo og hvis det skjer noe.

Anonymous poster hash: 37502...b7a

Skrevet

Du går vel ikke på flyet hvis du kjenner at fødselen er i gang, og sannsynligheten for at du rekker å starte og avslutte en fødsel på den tiden flyturen tar er minimal. Det er sykehus i Oslo også, - jeg ville dratt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...