Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #1 Skrevet 24. oktober 2015 Dere som har tatt av dere mange kilo, og i tillegg er 30+. Fikk dere mange rynker i ansiktet av å gå ned? Anonymous poster hash: 8e5bd...507
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #2 Skrevet 24. oktober 2015 Jeg er gått ned 35 kg, og fått litt mer rynket, ja.... Det er et minus, men det er så mange pluss med å ha gått ned så mye at det gjør ikke noe. Anonymous poster hash: 23ef0...80e
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #3 Skrevet 24. oktober 2015 Jeg tok av 25kg etter andre svangerskap, ble mer og mer hengete for hver kg jeg tok av. Fin med klær på, men uten...😱 Der som er viktig er å trene godt samtidig, og ikke ta av for fort, for da henger huden bedre med Anonymous poster hash: e8193...adc
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #4 Skrevet 24. oktober 2015 Jeg tok av 25kg etter andre svangerskap, ble mer og mer hengete for hver kg jeg tok av. Fin med klær på, men uten...😱 Der som er viktig er å trene godt samtidig, og ikke ta av for fort, for da henger huden bedre med Anonymous poster hash: e8193...adc Dama prater om rynker, ikke overflødig hud. Anonymous poster hash: 2a76f...4a7
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #5 Skrevet 24. oktober 2015 Jeg tok av 25kg etter andre svangerskap, ble mer og mer hengete for hver kg jeg tok av. Fin med klær på, men uten...😱 Der som er viktig er å trene godt samtidig, og ikke ta av for fort, for da henger huden bedre med Anonymous poster hash: e8193...adc Dama prater om rynker, ikke overflødig hud. Anonymous poster hash: 2a76f...4a7 Jasså du? Var det det dama prata om?😂😂😂Rynker ER overflødig/slapp hud! Hva trodde du det var? Anonymous poster hash: e8193...adc
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #6 Skrevet 24. oktober 2015 Jeg tok av 25kg etter andre svangerskap, ble mer og mer hengete for hver kg jeg tok av. Fin med klær på, men uten...😱 Der som er viktig er å trene godt samtidig, og ikke ta av for fort, for da henger huden bedre med Anonymous poster hash: e8193...adc Dama prater om rynker, ikke overflødig hud. Anonymous poster hash: 2a76f...4a7 Jasså du? Var det det dama prata om?😂😂😂Rynker ER overflødig/slapp hud! Hva trodde du det var? Anonymous poster hash: e8193...adc Rynker er fordypninger der man ofte lager grimaser da huden ikke er like spenstig som da man var ung. Man får ikke mer hud men mindre elastin i huden. Man får ikke plutselig overflødig hud i utkanten av øynene fordi man smiler for mye. Man får der for huden lager merker etter alle bevegelsene. Le så mye du vil men rynker for mennesker i 30-40 årene er ikke pga overflødig hud. Kanskje du skal lese deg opp litt istedenfor å le? Overflødig hud på kroppen er jo nettopp det. For mye hud som henger over. Blir jo ikke nødvendigvis rynker av det selv om det ser skrukkete ut. Anonymous poster hash: 2a76f...4a7
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #7 Skrevet 24. oktober 2015 Jeg tok av 25kg etter andre svangerskap, ble mer og mer hengete for hver kg jeg tok av. Fin med klær på, men uten...😱 Der som er viktig er å trene godt samtidig, og ikke ta av for fort, for da henger huden bedre med Anonymous poster hash: e8193...adc Dama prater om rynker, ikke overflødig hud. Anonymous poster hash: 2a76f...4a7 Jasså du? Var det det dama prata om?😂😂😂Rynker ER overflødig/slapp hud! Hva trodde du det var? Anonymous poster hash: e8193...adc Rynker er fordypninger der man ofte lager grimaser da huden ikke er like spenstig som da man var ung. Man får ikke mer hud men mindre elastin i huden. Man får ikke plutselig overflødig hud i utkanten av øynene fordi man smiler for mye. Man får der for huden lager merker etter alle bevegelsene. Le så mye du vil men rynker for mennesker i 30-40 årene er ikke pga overflødig hud. Kanskje du skal lese deg opp litt istedenfor å le? Overflødig hud på kroppen er jo nettopp det. For mye hud som henger over. Blir jo ikke nødvendigvis rynker av det selv om det ser skrukkete ut. Anonymous poster hash: 2a76f...4a7 Utdypende forklaring, men jeg er IKKE enig. Google litt og les deg opp selv Anonymous poster hash: e8193...adc
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #8 Skrevet 24. oktober 2015 Ja desverre..... men skjønte ikke før nå at det var derfor.... ser svingammel ut. er 41 år Anonymous poster hash: e7c27...4af
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #9 Skrevet 24. oktober 2015 Ja, dessverre mer rynker etter å ha gått ned 30 kg. Men jeg har heller en rynke eller to enn å se ut som en sperreballong. Anonymous poster hash: b8feb...aab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå