Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #1 Skrevet 24. oktober 2015 Alt er så tungt nå. Har null tålmodighet med barna, har ikke ork til noe og vil bare sove bort resten av svangerskapet. Føler meg på gråten hele tiden uten og skjønne hvorfor. Dårlig søvn om natta på grunn av murringer, verk og kynnere/maserier. Hvordan holder andre ut? Anonymous poster hash: 7735d...91f
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #2 Skrevet 24. oktober 2015 Uke 34 nå med tvillinger å har det helt likt. Dritt lei, vil bare bli ferdig med hele greia. Tømmerstokker til bein å alt gjør vondt. Trøster meg med at det bare er 4 uker igjen. Lagt på meg 20 kilo å hater personen som stirrer tilbake på meg i speilet. Var 50 kilo å topp trent, føler jeg har ødelagt meg selv. Veldig egosentrisk fortiden, å føler livet er over. Føler meg utakknemlig å ufyselig. Men sånn er det! Deilig å få det ut. Smiler og later som alt er bra til alle rundt meg. Men egentlig så er jeg på bunnen. Anonymous poster hash: 5efd8...140
thirdnipple Skrevet 24. oktober 2015 #3 Skrevet 24. oktober 2015 Det er da du vet at du nærmer deg slutten. Hold ut og premien dukker snart opp. Jeg har aldri følt meg så trist,lei, tjukk, tung og sur som for 4 uker siden. Jeg tok meg en dupp og når jeg våknet var jeg helt på gråten fordi jeg ikke klarte å ta på meg sokker- 5 minutter etterpå gikk vannet og 3 timer etter det hadde jeg en baby I armene. Det er så innmari slitsomt, men plutselig blir det så innmari verdt det Lykke til- snart får du oppleve det mest magiske jeg vet om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå