Gå til innhold

Kinobursdag for 7-åringen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja eller nei? Bare tar med pølser og kake, resten får de der. De rydder til og med etter oss og vi slipper å stelle i stand hjemme (og plage leieboeren med bråkete barneføtter....).

Hva tenker dere?

Anonymous poster hash: b3724...fc9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vært i 1 før. Barna gledet seg og likte filmen. De fikk ikke noe samhold da siden ingen fikk pratet. Ikke fikk de sett gavene heller. Ville valgt noe annet.

Anonymous poster hash: 710f5...828

Skrevet

Funket bra i vår gutt sin 7 årsdag. Vi hadde kun med kake, resten ble ordnet. Fikk jo samhold under maten, men var litt på utstilling da det ikke var eget rom til bespising. Synes lekeland var hakket bedre

Anonymous poster hash: 9fc49...c9a

Skrevet

Vært på 2 ganger. Lite sosialt. 1.5 time av bursdagen gikk til å sitte i mørket å se film.

Skrevet

Jeg syns vel de er litt for små til denne type bursdag når de bare er 7 år.

Eldste var i det når hun var 10 år og det passet bedre.

Lekeland syns jeg passer bedre for 6-7 åringer.

Anonymous poster hash: 4b79d...35a
Skrevet

Det har vært populært her. MEN barna lærer ikke å takke fo gaver osv. For gavene blir først åpnet når man kommer hjem.

Anonymous poster hash: 3bbe7...e99
Skrevet

blir veldig bra, må ikke være sosiale hele tiden, mine sønner har hatt det siden de var 8 ,nå er de 13 og 15. elsdte sluttet da han var 15 med bursdager

Anonymous poster hash: 83e08...3da
Skrevet

blir veldig bra, må ikke være sosiale hele tiden, mine sønner har hatt det siden de var 8 ,nå er de 13 og 15. elsdte sluttet da han var 15 med bursdager

Anonymous poster hash: 83e08...3da

Enig at man ikke trenger å være sosial hele tiden...men hva er poenget å invitere venner til bursdag hvis man ikke skal være sosial??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...