Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #1 Skrevet 24. oktober 2015 Ja eller nei? Bare tar med pølser og kake, resten får de der. De rydder til og med etter oss og vi slipper å stelle i stand hjemme (og plage leieboeren med bråkete barneføtter....). Hva tenker dere? Anonymous poster hash: b3724...fc9
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #2 Skrevet 24. oktober 2015 Vært i 1 før. Barna gledet seg og likte filmen. De fikk ikke noe samhold da siden ingen fikk pratet. Ikke fikk de sett gavene heller. Ville valgt noe annet. Anonymous poster hash: 710f5...828
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #3 Skrevet 24. oktober 2015 Funket bra i vår gutt sin 7 årsdag. Vi hadde kun med kake, resten ble ordnet. Fikk jo samhold under maten, men var litt på utstilling da det ikke var eget rom til bespising. Synes lekeland var hakket bedre Anonymous poster hash: 9fc49...c9a
TinaK 1990 Skrevet 24. oktober 2015 #4 Skrevet 24. oktober 2015 Vært på 2 ganger. Lite sosialt. 1.5 time av bursdagen gikk til å sitte i mørket å se film.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #5 Skrevet 24. oktober 2015 Jeg syns vel de er litt for små til denne type bursdag når de bare er 7 år. Eldste var i det når hun var 10 år og det passet bedre. Lekeland syns jeg passer bedre for 6-7 åringer. Anonymous poster hash: 4b79d...35a
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #6 Skrevet 24. oktober 2015 Det har vært populært her. MEN barna lærer ikke å takke fo gaver osv. For gavene blir først åpnet når man kommer hjem. Anonymous poster hash: 3bbe7...e99
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #7 Skrevet 24. oktober 2015 blir veldig bra, må ikke være sosiale hele tiden, mine sønner har hatt det siden de var 8 ,nå er de 13 og 15. elsdte sluttet da han var 15 med bursdager Anonymous poster hash: 83e08...3da
TinaK 1990 Skrevet 24. oktober 2015 #8 Skrevet 24. oktober 2015 blir veldig bra, må ikke være sosiale hele tiden, mine sønner har hatt det siden de var 8 ,nå er de 13 og 15. elsdte sluttet da han var 15 med bursdager Anonymous poster hash: 83e08...3da Enig at man ikke trenger å være sosial hele tiden...men hva er poenget å invitere venner til bursdag hvis man ikke skal være sosial??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå