Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #1 Skrevet 24. oktober 2015 Bor i en leid og slitt leilighet,gruer meg så veldig til å ha dette. Har ikke sitteplass i sofaen til alle heller. Og hva skal en finne på av aktivitet å vise foreldrene etterpå? Alle de andre bor i store eneboliger/ leiligheter som de eier. Gruer meg som pesten. Anonymous poster hash: ed9fb...f1f
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #2 Skrevet 24. oktober 2015 Hva er familiegruppe? Anonymous poster hash: 35fe1...61d
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #3 Skrevet 24. oktober 2015 Noen kaller det vennegruppe. Har med 4 til 5 barn fra klassen hjem. Spiser og finner på en aktivitet,så kommer foreldre og søsken for kaffe og kake siste timen. Skal da også vise de hva vi har gjort. Jeg bor et stykke fra skolen også,må få noen til å kjøre. HI Anonymous poster hash: ed9fb...f1f
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #4 Skrevet 24. oktober 2015 Hadde vært ute og grillet pølser på bål og laget stein- og kongledyr. Vær får være vær. Nå mener jeg nok helst at ingen andre enn deg vil tenke negativt om boligen din, men skjønner at det er veldig sårt. Anonymous poster hash: cae38...b45
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #5 Skrevet 24. oktober 2015 Glemte å si at dette er 4 klasse. Er ikke bare bare å bo i Bærum... Anonymous poster hash: ed9fb...f1f
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #6 Skrevet 24. oktober 2015 Vi har brukt vennegruppen til å gjøre koselige ting sammen. I slutten av november kan du ha klar pepperkakedeig og la ungene bake pepperkaker. Så steker du disse mens barna leker. Barna får spuse oepperkaker og får sine med seg hjem. I desember lar vi barna se julekalender på NRK, selv om man ikke skal se tv i disse gruppene. Ellers kan man lage pizzabunn og la alle lage sin egen pizza som man spiser. Spille brettspill? Henge opp reflekser i en skog, ta med gjengen på refleksjakt med lommelykter. Skriv en bokstav på hver refleks som de skal sette sammen til et ord/setning. Man må ikke lage alt mulig man må ta med hjem. Men nå er det snart jul og man kan lage julepynt. Jeg elsker dorullnisser laget av barna! Trolldeig? Tegne/klippe/lime julekort? Anonymous poster hash: 243cc...0b5
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #7 Skrevet 24. oktober 2015 Har du kjøkkenbord? Jeg liker best å sitte rundt et kjøkkenbord, sterinlys, kaffe. Ungene kan sitte i sofaen/på gulvet rundt spisebordet og de voksne rundt kjøkkenbordet. Jeg ville servert kveldsmat! La ungene bake rundstykker og dekk på med ulik pålegg! Herlig å få tatt kveldsmaten før man kommer hjem etter en lang dag! Husk det er stemningen som gjør det til et hjem, ikke antall kvadratmeter! Anonymous poster hash: 243cc...0b5
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #8 Skrevet 24. oktober 2015 Jo takk. Fine tips, skulle ønske jeg var mer kreativ. Anonymous poster hash: ed9fb...f1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå