Gå til innhold

Sjefen tilbydde meg eg stilling, for så å...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trekke det tilbake noen dager senere. Dette var et årsvikariat i en høyere stilling som er utrolig positivt å ha med seg videre. Plutselig var det en annen mer kvalifisert som kanskje skullle få stillingen. Nå står det mellom oss to. Jeg vet ikke før i slutten av mnd hva det blir til... Men hva syns dere? Hun tilbydde meg stillingen. Jeg ble kjempeglad og informerte familie og venner. nå vet jeg ikke hva jeg skal si.... Skrev ikke under på noe skriftlig den dagen, så har ingen bevis... Jeg må jo bare godta at det nå står mellom meg og en annen. Men er ikke det skikkelig dårlig gjort? 😖

Anonymous poster hash: 01438...50b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle ikke tro det var lov.. synd dere ikke ordnet papirene med engang hun ga deg stillingen, da kunne hun ikke gjort det der. Dårlig av sjefen din.

Anonymous poster hash: a3e0b...88c

Skrevet

En verbal avtale er like bindende som en skriftlig. Ta kontakt med fagforeningen, eller tillitsvalgte.

Skrevet

Muntlig avtale er like gyldig som skriftlig!

Anonymous poster hash: 749ad...8ea

Skrevet

Trekke det tilbake noen dager senere. Dette var et årsvikariat i en høyere stilling som er utrolig positivt å ha med seg videre. Plutselig var det en annen mer kvalifisert som kanskje skullle få stillingen. Nå står det mellom oss to. Jeg vet ikke før i slutten av mnd hva det blir til... Men hva syns dere? Hun tilbydde meg stillingen. Jeg ble kjempeglad og informerte familie og venner. nå vet jeg ikke hva jeg skal si.... Skrev ikke under på noe skriftlig den dagen, så har ingen bevis... Jeg må jo bare godta at det nå står mellom meg og en annen. Men er ikke det skikkelig dårlig gjort? Anonymous poster hash: 01438...50b

muntlige avtaler er like bindende som skriftlige i Norge, men de er mye vanskeligere å bevise. For det første kan partene lett misforstå hverandre. For det andre er det lett å huske litt feil i ettertid og for det tredje er det ofte umulig å avgjøre om en av partene lyver.

Anonymous poster hash: 12aaf...c6a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...