Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #1 Skrevet 24. oktober 2015 Jeg ble sittende oppe etter mannen i går kveld, og satt på Facebook, litt på dib og så videre. Så får jeg opp varsel om at en kompis har likt gammelt bilde av meg på Facebook. Jeg går inn på hans profil og klikker liker på et av bildene hans, og så fortsetter vi sånn, jeg tror jeg likte 5-6 av hans bilder og han likte to-tre av mine. Dette ser mannen i dag, på newsfeeden, og blir småsur, lurer på hvorfor og mener at det er flørting. Jeg mener ikke det. Hva mener dere? Anonymous poster hash: 6d7ba...59b
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #2 Skrevet 24. oktober 2015 Hvorfor? Virker veldig barnslig og unødvendig. Skjønner at mannen din tenker sitt Anonymous poster hash: 87f74...87f
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #3 Skrevet 24. oktober 2015 Vet ikke om det er flørting direkte, men jeg hadde også begynt å lure hvis mannen min plutselig hadde gjort sånt med en venninne. Men så klikker han aldri liker på bilder da. Anonymous poster hash: 83212...d51
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #4 Skrevet 24. oktober 2015 Synes det virker litt som flørt. Samtidig hadde jeg ikke brydd meg om mannen gjorde slik. Anonymous poster hash: fef87...97f
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #5 Skrevet 24. oktober 2015 Hvor gamle er dere? For et problem! Anonymous poster hash: 8de95...11a
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #6 Skrevet 24. oktober 2015 Unødvendig av deg. Hvorfor gjorde du det? Forstår mannen din. Du hadde vel begynt å lure hadde det vært omvendt? Anonymous poster hash: db700...ed0
MarianeA Skrevet 24. oktober 2015 #7 Skrevet 24. oktober 2015 Jeg kjenner at jeg er glad mannen min ikke er på fjesboka. Så det livet får jeg ha for meg selv. Når det er sagt skjønner jeg på en måte at han synes du flørter. For det var vel det du gjorde?
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #8 Skrevet 24. oktober 2015 Småflørting. Unødvendig å skape tvil hos mannen din. Han har grunn til å være småsur. Anonymous poster hash: a04a2...516
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #9 Skrevet 24. oktober 2015 Hadde du likt at din mann likte bilder av andre damer på fb? Glad min mann ikke gjør noe sånt, jeg gjør det ikke selv heller. Anonymous poster hash: 59502...21a
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #10 Skrevet 24. oktober 2015 Det burde aldri være et problem om partneren trykker liker på et bilde som dukker opp på fb, men å tråle igjennom albumene hans på denne måten ser jeg vel egentlig ikke poenget med.. Jeg hadde ikke satt pris på det, jeg heller.. Anonymous poster hash: 8feba...3ed
pifi med tre nurk Skrevet 24. oktober 2015 #11 Skrevet 24. oktober 2015 Jeg hadde ikke brydd meg. Ikke mannen heller.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #13 Skrevet 24. oktober 2015 Så om mannen din, etter at du hadde lagt deg, hadde sittet på face og knisa og likt 5-6 bilder av en venninne, så hadde du ikke reagert? Utrolig barnslig oppførsel. Kanskje det han er sur for? Ikke at du har likt bildene til en annen, men at du framstår som rimelig teit? I alle fall det jeg hadde blitt snitt for. Merkelig oppførsel. Anonymous poster hash: 61371...0b4
Gjest Skrevet 24. oktober 2015 #14 Skrevet 24. oktober 2015 Hvorfor skal enkelte tro det verste om man liker bilder av andre? Er ikke det facebook er til for da? At man skal like litt histen & pisten, og ikke at sjalue valper skal ta helt av? Hjelpes meg. Selv liker jeg bilder uavhenig om det er fotobiler fra exen eller klovnebildene til Marianne Aunli! Hadde mann min brydd seg med dette, så er det han som har problemer med seg selv! Og ja, han liker bilder hos sine venner på face, inkl exkona!
frk Nilsen Skrevet 24. oktober 2015 #15 Skrevet 24. oktober 2015 Alt man skal henge seg oppi og bruke energi på. Trykker liker på bilder hvis jeg ønsker det, om det er til venninner, kollegaer, naboer, eks-svigermor, gammel klasseflørt fra 1992, søstra mi ++++ Altså ikke noe å henge seg oppi, og slett ingen flørt! Hvilke bilder mannen trykker liker på bryr jeg meg ikke om. Tornado i fingerbøll
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #16 Skrevet 24. oktober 2015 Hvis det ikke er flørting, hva er det da? Det er bare du som vet svaret HI. Jeg syns du er tåpelig! Anonymous poster hash: 916b3...698
ViaMobil Skrevet 24. oktober 2015 #17 Skrevet 24. oktober 2015 Syns dere virkelig at det er flørting å trykke liker på andre folks bilder? Herlighet som jeg flørter utenfor ekteskapet, dersom det er en allmenn oppfatning.
Mrs Smith Skrevet 24. oktober 2015 #18 Skrevet 24. oktober 2015 Er det flørting ?? Enig med deg jeg! Og så om det er litt flørting. Ingen dør vel ikke om partneren liker ett par bilder på fb.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #19 Skrevet 24. oktober 2015 Hvorfor skal enkelte tro det verste om man liker bilder av andre? Er ikke det facebook er til for da? At man skal like litt histen & pisten, og ikke at sjalue valper skal ta helt av? Hjelpes meg. Selv liker jeg bilder uavhenig om det er fotobiler fra exen eller klovnebildene til Marianne Aunli! Hadde mann min brydd seg med dette, så er det han som har problemer med seg selv! Og ja, han liker bilder hos sine venner på face, inkl exkona! Er en forskjell å like bilder som kommer opp i feeden enn det er å gå inn i hverandres album og like bilder av hverandre. De byttet på å like hverandres GAMLE bilder? Det er jo en form for flørting. Anonymous poster hash: 5f13a...991
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #20 Skrevet 24. oktober 2015 Syns dere virkelig at det er flørting å trykke liker på andre folks bilder? Herlighet som jeg flørter utenfor ekteskapet, dersom det er en allmenn oppfatning. Jeg syns ikke det men syns det virker rart å like ett og ett bilde ettersom den andre liker ett bilde slik som Hi beskriver det. Det syns jeg bare er teit, men hver sin lyst og jeg er ikke inne å snoker på min manns profil og har ikke en gang tenkt på at jeg skal sjekke hva han gjør der. Anonymous poster hash: dfc91...66d
Superdolly Skrevet 24. oktober 2015 #21 Skrevet 24. oktober 2015 Hele situasjonen virket temmelig absurd, synes jeg. Eksen hadde likt et av dine bilder, derfor "måtte" du like et av hans (gamle?) bilder og da likte han et av dine (gamle?) bilder og sånn fortsatte dere. Jeg bruker nok Facebook litt annerledes, skjønner jeg. Jeg liker bilder jeg synes er fine, og om noen klikker liker på mine innlegg eller bilder føler jeg likevel ingen forpliktelse til å gå inn og like tilbake. Når det er sagt, synes jeg mannen din drar det hele helt ut av proporsjoner. Hadde min mann gjort noe slikt hadde jeg nok hevet et øyebryn og syntes det var en merkelig greie, men det hadde nok ikke utløst noen voldsom sjalusi.
hysterika Skrevet 24. oktober 2015 #22 Skrevet 24. oktober 2015 Han er kanskje litt lei seg, da, for at du, i stedet for å gå å legge deg sammen med han, sitter og trykker liker på gamle bilder til en gammel flamme på Facebook?
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #23 Skrevet 24. oktober 2015 Hun skriver kompis, ikke ex, stor forskjell. Jeg har mange guttevenner, hvis mannen skulle tolket alt jeg gjorde og sa om de hadde han slitt med å være sammen med meg. Anonymous poster hash: 2739d...e1b
Iiiiik Skrevet 24. oktober 2015 #24 Skrevet 24. oktober 2015 Hjelp, altså! Det er noen jeg tenker at klarer seg best uten FB. Forholdet deres er kanskje ikke så trygt at det tåler helt alminnelig FB-bruk? Jeg for min del tenker dessuten at flørt er helt greit selv om man er gift. Kanskje ikke midt i ansiktet på meg, men hvis mannen tror at jeg aldri flørter, så forventer han for mye av meg. Og hvor ille kan det bli av at jeg liker noen bilder på FB??
*Miss Marple* Skrevet 24. oktober 2015 #25 Skrevet 24. oktober 2015 Flørte ved å trykke liker på bilder? Jeg kjenner meg plutselig trett og gammel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå