Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #1 Skrevet 23. oktober 2015 Hei! Jeg har hoppet over mensen i to mnd nå, men har bestemt meg for å ta siste i morgen, og få mensen på Mandag. Kan jeg ha ubeskyttet sex på lørdag/søndag da? Jeg vil IKKE bli gravid. Jeg er forøvrig midt på brettet nå. Og MÅ jeg vente til neste Lørdag før jeg kan begynne å ta p-pillen igjen? Er det da noen sjanse for å bli gravid neste fredag, dagen etter mensen slutter? Tør ikke å si hvor gammel jeg er, men jeg er eldre enn det virker😄🙈 Anonymous poster hash: e0f94...0e4
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #2 Skrevet 23. oktober 2015 Bruk kondom da! Anonymous poster hash: 407d5...9f6
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #3 Skrevet 24. oktober 2015 Da bør du vente en stund med sex. Virkningen av pillene opphører med en gang du slutter og du kan risikere å bli gravid med en gang. Jeg ble det Trodde ikke eggløsning kom før 14 dager etter mensen, det er tull Fått en herlig gutt da!! Anonymous poster hash: 44de1...bdd
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #4 Skrevet 24. oktober 2015 Kjenner ikke til microgyn. Gikk på cerazette og fikk EL tre dager etter slutt, og ble gravid. (Ikke planlagt, men veldig velkomment) Anonymous poster hash: 2c378...028
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #5 Skrevet 24. oktober 2015 Normalt sett går en 3 uker på microgynon og så 1 ukes pause. Så I den pauseuka er sikker så lenge pillene brukes rett. Såg på viss du begynner på nytt brett etter en ukes pause, er du sikker! Anonymous poster hash: 91aec...879
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #6 Skrevet 24. oktober 2015 Takk for svar. Ja, jeg trodde også at jeg var sikker, men nå er jeg ikke så trygg lengre når eg leser at noen av dere har blitt gravid den uken dere har pause fra brettet for å ha mensen😏 Hmm Anonymous poster hash: e0f94...0e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå