Gjest NattIsa Skrevet 23. oktober 2015 #1 Skrevet 23. oktober 2015 Søker vel mest av alt moralsk støtte...har en baby som er veldig urolig om kvelden (vet at det er vanlig). Han får mme.....han gjesper så kjeven nærmest går ut av ledd, veldig trøtt, men kjemper i mot. Gleder meg til det blir bedre. Når ble det det hos dere?
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #2 Skrevet 23. oktober 2015 Regner med at du allerede har prøvd alt, og vet hva som fungerer for babyen din, men sånn i tilfelle så tar jeg med meg min inn i senga på mørkt rom. Det gjør susen her. Mørkt rom, ro og nærhet Anonymous poster hash: 4008b...747
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #3 Skrevet 23. oktober 2015 Sett på "baby sleeping noices" på youtube, det er lyd av hvit støy og sånn Anonymous poster hash: 270d8...b7e
Gjest NattIsa Skrevet 23. oktober 2015 #4 Skrevet 23. oktober 2015 Regner med at du allerede har prøvd alt, og vet hva som fungerer for babyen din, men sånn i tilfelle så tar jeg med meg min inn i senga på mørkt rom. Det gjør susen her. Mørkt rom, ro og nærhet Anonymous poster hash: 4008b...747 Det gjør jeg også, hjelper ikke tror bare ikke han vil sove før i 23/24 tiden til tross for at han er trøtt lenge føe. Leggee han idet jeg ser tegnene
Gjest NattIsa Skrevet 23. oktober 2015 #5 Skrevet 23. oktober 2015 Sett på "baby sleeping noices" på youtube, det er lyd av hvit støy og sånn Anonymous poster hash: 270d8...b7e Det funkee ikke på han..kjøpte en sånn ugle som er nattlampe som man kan justere lyset på + at den har 4 forskjellige varianter av white noices og 4 forskjellige natta samg melodier....kosta 600 kr. Håpet han skulle slappe av med white noice....mem nei da....lol. Får selge den ugla...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå