Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #1 Skrevet 23. oktober 2015 Ser dette har blitt så utrolig populært. Både ferdige og at de lager selv. Skjønner ikke at folk tør jeg. Har brukt en sånn vevd "tøy"snor fra apoteket da jeg hadde smokkebarn selv, men nå er det jo perler som gjelder 😯 Virker så skummelt om det skulle ryke Anonymous poster hash: e34f1...3eb
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #2 Skrevet 23. oktober 2015 Vi hadde en sånn tøysnor, den la seg rundt halsen hennes Aldri igjen her i huset! Og perler?! Det høres ikke lurt ut nei. Anonymous poster hash: edeec...fdc
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #3 Skrevet 23. oktober 2015 Vi hadde en sånn tøysnor, den la seg rundt halsen hennes Aldri igjen her i huset! Og perler?! Det høres ikke lurt ut nei. Anonymous poster hash: edeec...fdc Den snora vi hadde var veldig kort, så var ikke mulig å bli farlig. Men har sett de som er lengre ja, og de også ser kjempeskumle ut! 😨 Anonymous poster hash: e34f1...3eb
MarianeA Skrevet 24. oktober 2015 #4 Skrevet 24. oktober 2015 Jeg vet om flere som lager slike smokkelenker for salg og jeg har også virkelig tenkt tanken: At de tørr!! Da tenker jeg på både selger og kjøper. Mange perler på en snor. Jeg er virkelig ikke hysterisk på noen måter når det gjelder små barn men det stikker i meg hver gang jeg ser disse.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #5 Skrevet 24. oktober 2015 Jeg vet om flere som lager slike smokkelenker for salg og jeg har også virkelig tenkt tanken: At de tørr!! Da tenker jeg på både selger og kjøper. Mange perler på en snor. Jeg er virkelig ikke hysterisk på noen måter når det gjelder små barn men det stikker i meg hver gang jeg ser disse. Uff ja, slik jeg føler det også. Er absolutt ikke hysterisk mor, men et sted går grensa Anonymous poster hash: e34f1...3eb
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #6 Skrevet 24. oktober 2015 snakk og være HYSTERISK Anonymous poster hash: f48f3...6c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå