Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #1 Skrevet 23. oktober 2015 Hvordan vet man om smerter i brystet skyldes hjerte eller andre muskler?Noen som har et godt svar? Anonymous poster hash: ab2f7...5dc
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #2 Skrevet 23. oktober 2015 Jeg kan bare svare utifra egne erfaringer, men den gangen det var hjertet var det en trykkende smerte. Stakk litt på venstre side, og det strålte mot lungene i form av at det var tungt å puste. Smerter i musklene er mer en øm smerte. Vet ikke om det var sånn du tenkte? Anonymous poster hash: 07ee8...93f
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #3 Skrevet 23. oktober 2015 Takk for svar🙏smertene er mere stikkende..går i armen også og ut i fingrene, kjenner det ekstra godt i leddene...😕 Anonymous poster hash: ab2f7...5dc
Lille krøll Skrevet 23. oktober 2015 #4 Skrevet 23. oktober 2015 Hjerteproblemer viser seg oftere i form av vondt i venstre arm enn vondt i hjerteområdet.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #5 Skrevet 23. oktober 2015 Stinkende smerter er sjeldent fra hjertet, de er mer klemmene, trykkende "som om noen står på brystkassen", men utstråling til skuldre, nakke, tenner, venstre arm. MEN vær obs på at kvinner har andre symptomer enn menn! De kan være svimmel, sliten, ha vondt andre steder enn de klassiske symptomene som menn har. Så hvis du har mange risikofaktorer, som hjertesykdom i familien, overvekt, røyking, hyperlolesterolemi, høyt blodtrykk og/eller diabetes ville jeg kontaktet lege ved tvil! Anonymous poster hash: 2211d...e4d
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #6 Skrevet 23. oktober 2015 Takk for svar😊smertene har vært tilstede i et par år nå...legen mener det er muskler, men man kan jo aldri vite...fysioterapauten finner ikke noe Anonymous poster hash: ab2f7...5dc
kristinehufine Skrevet 23. oktober 2015 #7 Skrevet 23. oktober 2015 Takk for svar🙏smertene er mere stikkende..går i armen også og ut i fingrene, kjenner det ekstra godt i leddene...😕 Anonymous poster hash: ab2f7...5dc Sånn hadde jeg før! Fikk beskjed om at det var hjertekrampee pga. stress etter å ha tatt måling på legevakta 😊 Du burde sjekke, første jeg trodde var at jeg fikk hjerteinfarkt. Kan ligne på symptomene!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #8 Skrevet 23. oktober 2015 Dette varer i timesvis/dagevis uten å gi seg også...har tatt treningsekg uten noe galt Anonymous poster hash: ab2f7...5dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå