Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #1 Skrevet 23. oktober 2015 For ca. to måneder siden, avtalte jeg med en veldig god venninne at vi skulle treffes ute på en restaurant, og ha en riktig så fin skravlekveld sammen - med god mat et glass vin. Det nærmer seg et år siden sist vi var ute sammen, og det sikkert ni måneder siden sist jeg var ute å spiste med venninner... - så det er Ikke ofte akkurat. For få dager siden oppdaget jeg at jeg plutselig er gravid med nr. 3, - og overraskelsen var ganske stor, da vi ikke hadde planlagt denne graviditeten. " Sjokket " har jo begynt å legge seg, og kjenner veldig på den følelsen av at nå venter det både en ny fødsel, enda mindre " fritid ", og det blir definitivt bort i mot godt over ett år før neste mulighet til å kjenne litt på at man kan puste litt igjen.... Jeg vet at det vil bli lenge til avslappende ferier, og det blir helt sikkert noen nye år, der hverdagen er travel med sitt. Jeg synes spesielt at tre første månedene av svangerskapet er veldig lange, og tenker derfor at det blir noen lange måneder fremover... Ikke meningen å være negativ, men hormonene danser innom hele spekteret om dagen... Må nesten bare tilføre at jeg innerst inne - selvfølgelig, føler meg privilegert og heldig som får muligheten til å være / bli mamma til tre :) Og jeg er jo veldig stolt av de to jeg allerede har Kjente bare litt ekstra på at jeg hadde gledet meg sånn til denne kvelden, og at jeg nå vet at det blir veldig lenge til neste gang.. Andre gravide som har det litt sånn noen ganger? Anonymous poster hash: 693fe...774
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #2 Skrevet 23. oktober 2015 Skjønner deg godt jeg! Jeg har to små og har ingen planer om flere, men veninnene mine ligger litt bak meg med litt yngre barn. Jeg er såååå klar for en kveld med god drikke og drittprat, men ingen av dem er klare i det hele tatt! Så jeg er ikke helt i samme situasjon, men skjønner veldig godt hvordan det er å ha lyst, men ikke kunne. Når det er sagt: ta den kvelden uten alkohol, skravling er gøy uansett! Anonymous poster hash: d1399...05e
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #3 Skrevet 23. oktober 2015 Mulig jeg misforsto her, men kan dere ikke ha skravlekveld uten vin? Så lenge formen er grei så må du da kunne kose deg ute med venninner selv om du er gravid? Og du kan vel gå ut med venninnene dine en kveld selv om du har en baby? Anonymous poster hash: d1b71...87c
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #4 Skrevet 23. oktober 2015 Skjønner ikke problemet jeg.. Du kan vel dra ut uten vin? Anonymous poster hash: a6bac...6a0
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #5 Skrevet 23. oktober 2015 Jo det kan man, men ikke særlig stas om man er kvalm Hi Anonymous poster hash: 7a9c0...f49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå