Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #26 Skrevet 24. oktober 2015 En gang hver uke, da jeg skifter sengetøy. Anonymous poster hash: 4f682...370
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #27 Skrevet 25. oktober 2015 Hver dag Skifter du på senga og hver dag da? Anonymous poster hash: 08f9d...173 Nei, støvsuger oppå lakenet men regner med at det går igjennom lakenet og tar litt i senga også.Usj. Støvsuger du oppå lakenet som du senere sover på? Med samme munnstykke som du ellers drar rundt i hele huset? Jeg liker egentlig lite å støvsuge sofaen, til og med. Anonymous poster hash: 4196e...f4e Nei har en egen støvsuger til sengen 😃 Er litt som Monica i friends.... Haha, måtte støvsuge potetmel opp fra madrassen nå, å kom plutselig til å tenke på at jeg svarte deg litt grettent her. (Lov å skylde på at det var midt på natten?) Måtte inn å sjekke om du hadde svart... Nå syns jeg plutselig at du er veldig søt! En egen støvsuger til sengen Anonymous poster hash: 4196e...f4e
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #28 Skrevet 25. oktober 2015 Hver dagSkifter du på senga og hver dag da? Anonymous poster hash: 08f9d...173 Nei, støvsuger oppå lakenet men regner med at det går igjennom lakenet og tar litt i senga også.Usj. Støvsuger du oppå lakenet som du senere sover på? Med samme munnstykke som du ellers drar rundt i hele huset?Jeg liker egentlig lite å støvsuge sofaen, til og med. Anonymous poster hash: 4196e...f4e Nei har en egen støvsuger til sengen 😃 Er litt som Monica i friends.... Haha, måtte støvsuge potetmel opp fra madrassen nå, å kom plutselig til å tenke på at jeg svarte deg litt grettent her. (Lov å skylde på at det var midt på natten?) Måtte inn å sjekke om du hadde svart... Nå syns jeg plutselig at du er veldig søt! En egen støvsuger til sengen Anonymous poster hash: 4196e...f4e Hvorfor har du potetmel i senga? Anonymous poster hash: 84c0c...165
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #29 Skrevet 25. oktober 2015 Hver dagSkifter du på senga og hver dag da? Anonymous poster hash: 08f9d...173 Nei, støvsuger oppå lakenet men regner med at det går igjennom lakenet og tar litt i senga også.Usj. Støvsuger du oppå lakenet som du senere sover på? Med samme munnstykke som du ellers drar rundt i hele huset?Jeg liker egentlig lite å støvsuge sofaen, til og med. Anonymous poster hash: 4196e...f4e Nei har en egen støvsuger til sengen 😃 Er litt som Monica i friends....Haha, måtte støvsuge potetmel opp fra madrassen nå, å kom plutselig til å tenke på at jeg svarte deg litt grettent her. (Lov å skylde på at det var midt på natten?) Måtte inn å sjekke om du hadde svart... Nå syns jeg plutselig at du er veldig søt! En egen støvsuger til sengen Anonymous poster hash: 4196e...f4e Hvorfor har du potetmel i senga? Anonymous poster hash: 84c0c...165 Har ikke alle potetmel i sengen? Bleielekasje. Av med laken, og strø på litt potetmel på den våte flekken. La det ligge i noen timer, så støvsug opp. Potetmelet drar til seg fukten. Anonymous poster hash: 4196e...f4e
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #30 Skrevet 25. oktober 2015 Vår egen seng støvsuges 1 gang om måneden. Min sønn sin seng støvsuges 1 gang i uken Anonymous poster hash: 0a834...408
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #31 Skrevet 25. oktober 2015 Hver dagSkifter du på senga og hver dag da? Anonymous poster hash: 08f9d...173 Nei, støvsuger oppå lakenet men regner med at det går igjennom lakenet og tar litt i senga også.Usj. Støvsuger du oppå lakenet som du senere sover på? Med samme munnstykke som du ellers drar rundt i hele huset?Jeg liker egentlig lite å støvsuge sofaen, til og med. Anonymous poster hash: 4196e...f4e Nei har en egen støvsuger til sengen 😃 Er litt som Monica i friends....Haha, måtte støvsuge potetmel opp fra madrassen nå, å kom plutselig til å tenke på at jeg svarte deg litt grettent her. (Lov å skylde på at det var midt på natten?) Måtte inn å sjekke om du hadde svart... Nå syns jeg plutselig at du er veldig søt! En egen støvsuger til sengen Anonymous poster hash: 4196e...f4e Hvorfor har du potetmel i senga? Anonymous poster hash: 84c0c...165 Har ikke alle potetmel i sengen? Bleielekasje. Av med laken, og strø på litt potetmel på den våte flekken. La det ligge i noen timer, så støvsug opp. Potetmelet drar til seg fukten. Anonymous poster hash: 4196e...f4e Aldri hørt om. Takk for tipset Anonymous poster hash: 84c0c...165
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå