Gå til innhold

Hadde 6 modne egg denne syklusen

Anbefalte innlegg

Skrevet

selvfølgelig er jeg klar over det , men sjansen er liten skulle det likevel være mer enn to der inne kommer jeg til å ta abort 😯

Anonymous poster hash: 7470b...b89

Videoannonse
Annonse
Skrevet

selvfølgelig er jeg klar over det , men sjansen er liten skulle det likevel være mer enn to der inne kommer jeg til å ta abort 😯

Nei vet du hva.... du har selv valgt å ta sjansen på å få mange små da får du selv ta konsekvensen av det om du så får 6 -12 barn. Vet folk har fått opptil 8 stk og alle har overlevd. Tar du abort fordi det er formane håper jeg du blir tvangssterilisert i samme slengen for da fortjener du ikke å få barn.

Anonymous poster hash: c324e...2c1

Skrevet

Så godt det ikke er du som bestemmer det da 😊

Skrevet

Jeg fikk ikke noe slik oppfølging på pergotime. Ikke snakk om å telle modne egg..

Gikk til gyn. og fikk beskjed om å teste som vanlig og ringe når jeg ble gravid. 

Fikk et skjema med når sannsynlig el var. 

Har to barn (fra to svangerskap) som begge ble til ved hjelp av pergotime. 

Anonymous poster hash: a3908...3d9
Skrevet

Skjønner at det høres kynisk ut. Vi har prøvd på et søsken i 3 år nå, men da gyn sa at jeg hadde 6 egg så tenkte vi at sjansen for å bli gravid må jo Være stor nå. Ville ikke gå glipp av sjansen. Men da tok vi samtidig sjansen på å ende opp med flerlinger ... men vi har en datter fra Før, og jeg vil ikke risikere alt vi har for å bære frem flerlinger ... Ja det er vår egen skyld som har satt oss i denne situasjonen. Men leste mye om dette før vi bestemte oss og så at det var flere som bare hadde kjørt på til tross for "forbud" , og mange ble ikke gravide engang og de første fikk kun 1 unge. Det er nå engang sånn at selv om man har 6 egg så er det aller størst sannsynlighet for at bare ett eller to egg løsner (gyn sa det).

Ja vi har tatt en vill sjanse her nå, får bare krysse fingrene. Hi

Skrevet

Skjønner at det høres kynisk ut. Vi har prøvd på et søsken i 3 år nå, men da gyn sa at jeg hadde 6 egg så tenkte vi at sjansen for å bli gravid må jo Være stor nå. Ville ikke gå glipp av sjansen. Men da tok vi samtidig sjansen på å ende opp med flerlinger ... men vi har en datter fra Før, og jeg vil ikke risikere alt vi har for å bære frem flerlinger ... Ja det er vår egen skyld som har satt oss i denne situasjonen. Men leste mye om dette før vi bestemte oss og så at det var flere som bare hadde kjørt på til tross for "forbud" , og mange ble ikke gravide engang og de første fikk kun 1 unge. Det er nå engang sånn at selv om man har 6 egg så er det aller størst sannsynlighet for at bare ett eller to egg løsner (gyn sa det).

Ja vi har tatt en vill sjanse her nå, får bare krysse fingrene. HiAnonymous poster hash: 7470b...b89

Jeg vet om to stk som ble gravid med trillinger og der gikk det galt, så ikke ta sjansen. Og om du så gjør det, blir gravid med flerlinger for deretter å fjerne foster tenker jeg at du har et noe spesielt verdisyn. Barn er ikke "kjøp og kast".

Anonymous poster hash: 379f3...3fb

Skrevet

Ikkje noko å gjera me no. Pult e pult. ;)

Håpe det klaffar for dåke!

Skrevet

Takk for det katta. Må innrømme jeg er nervøs nå. Hi

Skrevet

Takk for det katta. Må innrømme jeg er nervøs nå. HiAnonymous poster hash: 7470b...b89

Det går som oftast fint. Blir du gravid nå så blir det nok nokre nervøse veker fram til dåke får sjå antallet på ultralyd!

Lykke til!

Skrevet

Takk for det katta. Må innrømme jeg er nervøs nå. Hi

Du kan jo veldig greit skylde deg sjøl!

Anonymous poster hash: ed516...b31

Skrevet

Det som også kan skje er at når så mange egg er like modne så "vinner" ingen av eggene og dermed ingen eggløsning i det hele tatt.

Jeg husker nicket ditt fra du laget en tråd om dette rundt eggløsning også, men har du i det hele tatt testet etter eggløsning?

Og hva med blodprøven som du tar på dag 22 for å måle progesteron? Den forteller deg om du i det hele tatt har sluppet egg.

Anonymous poster hash: 47532...8b2
Skrevet

Hadde positiv El test og kjente eggløsningen godt... Tok ikke progesteron prøve nei. Men ganske sikker på jeg hadde eggløsning. Hi

Skrevet

selvfølgelig er jeg klar over det , men sjansen er liten skulle det likevel være mer enn to der inne kommer jeg til å ta abort

Det kan du ikke mene! Grusomt!!!!!!

Anonymous poster hash: 22421...028

• 3 uker senere...
Skrevet

Oppdatering : ikke gravid til tross for 6 egg. Denne syklusen var jeg tilbake på 5 egg til tross for kun enkel kur med pergotime (dobbel kur sist). Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...