Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #1 Skrevet 23. oktober 2015 Gutten kommer hjem og er forelska!Han ser helt salig ut, så veldig fornøyd med seg selv. Kan han virkelig være forelska? Går det an? Han er jo så liten!Trodde ikke gutter brydde seg så mye om jenter og sånn jeg. Han snakker om henne hele tiden, skriver brev til henne, og synes hun er så søt. Om han virkelig er forelska så kan han jo også få kjærlighetssorg, når den andre 9 åringen finner ut at nå er det på tide å skifte han ut. Jeg har en datter også, der er det snakk om så mye kjæreste greier, men det stikker ikke så dypt, det er mest mas og drama, men hun bryr seg egentlig ikke. Hadde ikke trodd at det var guttemann som kom til å bli rammet først. Trodde ikke de ble utsatt for sånt før de i alle fall var 13 år. Anonymous poster hash: ae7bf...328
februarprins2013 Skrevet 23. oktober 2015 #2 Skrevet 23. oktober 2015 jo de kan det, nevøen min var 7 år når han hadde sin første kjæreste, var sammen ca 1 år, ( er jo mer som venner når de er så små,men de kaller seg jo kjærester )
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #3 Skrevet 23. oktober 2015 Ja, det holder de andre på med, det er kjærester her og der, og noen av de er kjærester veldig lenge. Det som forbauset så veldig var lyset i øynene, at han lyser opp når han snakker om henne. Det er følelsen jeg snakker om, kriblerier i magen. Disse kaller seg jo ikke kjærester, det er kun til meg at han sier han er forelska, og går rundt som en smilende tulling. Anonymous poster hash: ae7bf...328
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #4 Skrevet 23. oktober 2015 Ja, det går an. Jeg var forelsket første gang da jeg var seks år, og jeg husker fremdeles følelsen av tusen sommerfugler som lettet i magen da jeg så ham. Det kan høres utrolig ut, men det var en helt "ekte" og veldig sterk følelse. Ikke likt det å være forelsket som tenring eller voksen, men ekte, absolutt. Anonymous poster hash: c37df...dd1
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #5 Skrevet 23. oktober 2015 Selvfølgelig kan barn bli forelsket. Har en 1.klassing selv som er veeeldig forelsket i en gutt i klassen og det hender hun kommer ned til oss på kvelden å sier hun ikke får sove fordi hun er så forelsket Anonymous poster hash: 73422...27a
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #6 Skrevet 23. oktober 2015 Jenta mi er 9 år og i lykkerus fortiden. Blitt sammen med en gutt. I går kom det melding fra henne når hun var ferdig på skolen og jeg var på jobb "det er slutt 😣" .... men i dag var de sammen igjen 😁😁 Anonymous poster hash: 33790...673
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå